Бағдарламаны табысты аяқтаған соң антропология түлектерінің меңгеретін білімдер мен әдістер:
ANT 101: Адам болу: төрт өріс антропологиясына кіріспе
Бұл курс антропологияның негізгі ішкі салаларын зерттейді: әлеуметтік-мәдени, археологиялық, биологиялық және лингвистикалық. Студенттер антропологияға қатысты негізгі теориялармен, тұжырымдамалар және әдістемелермен танысады және адам болу керектігін толық түсіну үшін бұл төрт сала қалай бірге жұмыс істейтінін біледі. Бұл курс мамандығы бойынша мамандандырылған курстармен жалғастырмастан бұрын, адам мінез-құлқы мен қоғамға қатысты мәселелерді тұтас түрде немесе негізгі антропология бөлімдеріне жалпы таныстыруға мүдделі адамдарға қызығушылық танытатын кез келген кәсіпқойлар үшін өте ыңғайлы.
ANT 110: Әлеуметтік-мәдени антропологияға кіріспе
Бұл курс әлеуметтік-мәдени антропология - әулет, жыныс, сиқыр, дін, нәсілдер / этникалық тиістілік, әлеуметтік стратификация, ұлтшылдық, модернизация және жаһанданудың маңызды тақырыптарымен таныстырады. Біз бұл тақырыптарды этнография арқылы қарастырамыз - зерттеу әдісі мен пәнді анықтайтын жазу жанры. Әртүрлі мәдениеттер туралы бірнеше антропологиялық есептерді оқығанда біз бұл этнографиялардың мәдени әртүрлілік туралы не айтқанын ғана емес, олардың өндіріс жағдайын және олардың билікке деген талаптарын сыни түрде бағалаймыз. Курстың барысында біз Қазақстанның қазіргі этнографиясы мен өз мәдениетін дамытуына ерекше назар аударамыз.
ANT 140: Әлем тарихының бастауы
Бұл курс алғашқы қалалар арқылы ертедегі ата-бабаларымыздың эволюциясынан бастап адамдар тарихының басталуындағы негізгі оқиғаларды зерттейді. Елеулі тақырыптарда сыни өнертабыстардың перспективалары, мысалы, құралдар мен ауыл шаруашылығын пайдалану; теңсіздікті ңжәне әлеуметтік ұйымның дамуы; қоғамдағы қоршаған ортаның рөлі; қоғамдар арасындағы өзара қарым-қатынас. Біз сондай-ақ археологияға және жазбаларды қалдырмаған адамдарды зерттеуге арналған іргелі мәселелерді қарастырамыз.
ANT 160: Биологиялық антропологияға кіріспе
Адамдар планетадағы ерекше жануарлар болуы мүмкін және сондықтан бұл курс биологиялық тұрғыда адам болуы дегеніміз не және адамға ғана тән көптеген нәрселерді атап көрсетіп және оның неге олай екендігін қарастырады. Осы проблемаларды зерттеу арқылы студенттер тірі адамдардағы биологиялық өзгерістердің көздері туралы біледі; адам эволюциясы үшін қазбалар жылнамасын; сондай-ақ біздің ең жақын тірі туыстарымыз Приматтардың бейімделуі мен мінез-құлқы жайлы біледі. Бұл курс сонымен бірге студенттерді биологиялық антропологияда және одан тыс жерлерде өте маңызды болып табылатын эволюция, генетика, криминология және жануарлардың мінез-құлқының теориялық негіздерімен жан-жақты таныстырады.
ANT 204 / PLS 204: дағдарыс кезінде капитализм
Осы семинарда біз қазіргі және бұрынғы жаһандық қаржы дағдарыстарына әкеліп соқтырған экономикалық өзгерістердің артындағы әлеуметтік-мәдени жағдай мен күштерді талдаймыз. Біз өңірімізге жақын, бүкіл әлем бойынша посткоммунистік экономикалық өзгерістердің идеологиялық негіздері мен әлеуметтік салдарларын қарастырамыз. Біздің негізгі оқитын салаларымыз: 1) саяси экономика теориясы және капиталистік даму; 2) посткеңестік кеңістіктегі елдердегі, Қытайдағы, Индонезия мен Африкадағы экономикалық қайта құру туралы этнографиялық / антропологиялық есептер; 3) Нью-Йорк тұрғындарының және қазіргі заманғы экономикалық мәселелермен айналысатын экономистердің мақалалары; jargon емес. Қаралатын тақырыптар: ырықтандыру / жаһандандыру, неолиберальдық реформалар, мемлекет пен капитал арасындағы өзара әрекеттестік, адамның қажеттіліктері мен қалауының әлеуметтік құрылысы, байлық құру, тұтыну, кедейлікті азайту және бақыт пен молшылық көрінісі
ANT 215 / REL 215: Ислам дегеніміз не? Антропологияның перспективалары
Бұл курс әлемнің түпкір-түпкірінде және әртүрлі әлеуметтік орталарда адамдар Исламды қалай түсінетіні жайлы мәселені зерттейді. Біз антропологтардың мұсылман қоғамдарының кең ауқымын және әлеуметтік-мәдени өмірін таныстырып, талдау жасайтын авторлардың жұмысын оқып, оларды қалай қолданатындығын қарастырамыз. Ислам діннің жалпы антропологиясындағы басты бағыт болды. Бұл курста біз сенімдер мен рәсімдерден тыс, «ислам әдет-ғұрыптары», ислам заңдары, ислам өнері, «исламдық билік» және «әйелдерге қатысты исламдық көзқарас» сияқты салаларды да қарастырамыз. Исламдық ұстанымның кейбір түрлері секуляризм, бұл исламды батыстың қазіргі заманғы үлгілеріне қарсы тәсілдер, сондай-ақ исламның белгілі бір ұлттық және басқа да сәйкестендірудегі исламның рөлі туралы пікірлер.
ANT 216: Неке және туыстық
Адамдардың өздерінің басқа адамдармен қарым-қатынасын қалай түсінетінін зерттеу және антропология мен әлеуметтану негізін қалайды. Біздің айналамызда кім «отбасы» деп есептеледі? Отбасымыздың мүшелері кім екендігін қалай анықтай аламыз және неге? Біздің отбасымыздың алдындағы міндеттеріміз қандай? Отбасындағы әр түрлі рөлдер қандай? Неке мен асырап алу сияқты процестер арқылы бір-бірімізбен жаңа қарым-қатынастарды қалай жасай аламыз? Жаңа қарым-қатынастарға қандай шектеулер бар? Бұл процестер біздің күнделікті өміріміздің мәні мен болатын жағдайларға, сондай-ақ топтар мен олардың арасында одан да үлкен әлеуметтік топтар мен байланыстарды қалыптастыруға қалай терең әсер етеді?
ANT 222 / SOC 222: Жаһандық даму тәсілдері
Бұл семинарда ХХ ғасырда жаһандық даму идеялары мен практикасына және XXI ғасырдағы олардың зардаптарына әкеп соқтырған теориялық және тарихи перспективалар, экологиялық дағдарыс пен планета жүйесінің шекараларын қарастырамыз. Дамудың әлеуметтік және антропологиялық тәсілдері проблемаларды нақты түсінуді қамтамасыз етеді; осы екі пәннің арасындағы шекаралар жойылады және дамып келе жатқан дискурстарда басым болатын және неоклассикалық экономикалық тәсілдерді ұтымды таңдауға қайшы келеді; алайда даму туралы түсінігімізді молайту үшін пәнаралық айырмашылықтарды, сондай-ақ даму және жетілдіру тәсілдерін зерттеу пайдалы болуы мүмкін. Бұл тәсілдер дамуға араласудың жан-жақты болатынын көрсетеді, бірақ ол өтіп жатқан жағдайдың түпмәтінін терең түсінуді қажет етеді. Саясат, мәдениет, мемлекеттік және қоғамдық ұйым даму проблемаларын анықтау үшін, әсіресе, осы мәселелердің дұрыс және жан-жақты шешімдерін табу кезінде және олардың әділ және адамгершілік жолмен жүзеге асырылуын қамтамасыз еткенде өте маңызды. Курстағы оқулар ғаламдық дамудың тарихына, теориясына және сынына назар аударады. Содан соң біз адамның қажеттіліктерінің әлеуметтік құрылымының дамуы мен жақсы өмір көріністерінің өзара байланыстылығына басты назар аударатын боламыз. Біз курс барысында көтерілген мәселелердің күрделілігі ескерілетін, нақты өмірде шешімдерді тұжырымдауға мүмкіндік беретін тәжірибелік жаттығуларды аяқтаймыз.
ANT 231: Алаяқтық және археологиядағы қателер
Бұл курста нашар деректердің, дұрыс берілмеген түсініктемелердің, логикалық қателіктердің немесе тікелей алаяқтықтың негізінде археологияда жасалған мәлімдемелер қарастырылады. Атап айтқанда, 2012 жылы ақыр заманның сценарийі, көне ескерткіштердің құрылысына жерден тыс өркениеттердің қатысуы мен Пилтдаун қаласындағы алаяқтық сияқты, көпшілік назарына көбірек іліккен мән-жайларды қарастырамыз. Археологиядағы жалған ғылымды терең зерттеп, студенттер зерттеудегі қатаң ғылыми негіздердің маңыздылығын, сондай-ақ танымал мәдениеттегі деректерді бұрыс түсіндіру жолдарын тереңірек бағалайды. Бұдан басқа, біз үздік модельдер қол жетімді болғанда неге осы ғылыми емес мақалалардың соншалықты танымал болуының неғұрлым кең антропологиялық мәселесін қарастырамыз.
ANT 232: Өмір, өлім және экономика: Орталық Азия археологиясы
Бұл курс ежелгі Орталық Азиядағы өлім, көшпенділік экономикасы, жауынгер мәдениеті, бақсылар және алтын мен қазынаның қоныс аударуымен байланысты күрделі рәсімдер туралы археологиялық және көркемдік олжалардың заманауи дәлелдерін зерттейді.
ANT 233: Тас дәуірінің археологиясы
Бұл курс шамамен 1,8 млн. жыл бұрын Африкадан тыс ең алғашқы археологиялық объектілерден бастап және шамамен 10 000 жыл бұрын ауыл шаруашылығының алғашқы белгілерін көре бастағанға дейінгі кезеңмен аяқтай отырып, Еуразияның археологиялық деректерін қарастырады.
ANT 262: маймылдар: приматтардың қоғамы және мінез-құлқы
Неліктен адамдар мен басқа приматтар қазіргідей әрекет етеді? Бұл класс біздің ең жақын туыстарымыз, приматтардың қоғамы және мінез-құлқын зерттейді. Курс маймылдардың және басқа приматтардың негізгі биологиясын, анатомиясын және, маймылдарды нұсқаларын талдаудан басталады. Содан кейін приматтың әлеуметтік жүйелерінің аспектілерін, оның ішінде топтық өлшемдер мен жұптасу жолдарын қарастырамыз. Курс қарым-қатынас, танып білу және баласын өлтіру сияқты приматологияның нақты тақырыптарын қарастырумен аяқталады. Студенттер нәтижесінде адамның мінез-құлқы мен қоғамның бізге қалай ұқсас екенін және олардың қаншалықты ерекше екенін бағалайды.
ANT 275 / WLL 271: Тіл және қоғам
Бұл курс қоғамда қандай тілдің қалыптасатыны қарастырады. Тақырыптар тілдің табиғаты, тілдік идеологиялар және ақындық және қарапайым, сыпайы және дөрекі орталар арасындағы әлеуметтік айырмашылықты қамтиды.
ANT 285: Азық-түлік және қоғам
Бұл курс қоғам, халық, тамақ өндірісі және саясат арасындағы қатынастарды зерттейді. Біз азық-түлік өнімдері бойынша мәдениетаралық көзқарастарды зерттеп, азық- түлік, жем-шөп өсіру және қарқынды ауыл шаруашылығы сияқты, түрлі тамақ өнімдерін өндіретін жүйелерді қоғам, үкімет және индустрияландыру арқылы қалай өзгертетінімізді зерделейміз.
ANT 286: Көшпенділер: әлемде және уақыт бойынша
Курс көшпелі жайылымдық қоғамдардың археологиясы мен антропологиясын экологиялық, саяси және мәдени стратегияларды ескере отырып және төтенше жағдайларға бейімделуге арналған. Біз әлеуметтік топтарға төтенше жағдайларда, оның ішінде әлемнің ең шөлді аймақтарында, ең жоғары және өте биік тауларына және Арктиканың ең суық, түнерген жағалауларына ерекше назар аударамыз. Семестр бойы әлемнің алты өңірінен өтіп, жергілікті экологияны және пасторальдық және көшпенді өмір салтын дамытуды қарастырамыз. Археология мен этнография салаларындағы тақырыптық зерттеулер студенттердің оқуының негізі болады және әр студент топтық зерттеу жобасының аясында бір көшпелі / пасторальдық қоғамды жан-жақты зерттеу мүмкіндігіне ие болады. Студенттер көшпенділерді зерттеулерде бүкіл әлемге қатысты Қазақстан қайда орналасқанын және көшпенділер өзгермейтін және қоныстанған қоғамдармен қайшылыққа келеді деп қалыптасқан ұғымға қарсы, іс жүзінде олардың әлемдік империялардың қалыптасуының ажырамас бөлігі екенін көруге үйренеді. Осы жаһандық сауалға негізделе отырып, класс көшпенділердің тарихи кезеңдерге дейінгі уақыттан бастап қазіргі дәуірге дейін, көбінесе өте қолайсыз өңірлерде мәдениетті, тілді және билікті қалыптастырудағы маңызды рөлін зерттейді. Студенттер сабақ барысында алған білімдерін өздерінің мамандықтары бойынша қоғамға қатысты қосымша курстарда көрсете алады.
ANT 313 / REL 332: Еуразиядағы ислам және саясат
Курста Еуразияның көптеген бөліктерінде ислам мен саясаттың өзара байланысын зерттейді. Курста мемлекет пен діннің қоғамдық өмірдегі рөлінің тұжырымы, реформа туралы исламдық ұғым, суфизм мен «салафизм» түсініктері, сондай-ақ діни сәйкестендіру мен ұлттық және басқа да сәйкестендіру арасындағы байланыс сияқты мұсылмандық тұрғыдағы саяси келіспеушіліктер аясын қалыптастыратын, көптеген мұсылман қоғамдарына тиесілі проблемалар туралы жалпы ұғым беріледі. Ол посткоммунистік мәнмәтінде, ресми атеизмнің тоқтатылуына, плюрализмнің өсуіне және идеялар мен халықаралық шекараларға әсер етуге байланысты, сондай-ақ Еуразиядағы оқиғалар халықаралық үрдістерде қалай жанданатынына байланысты, ислам мен қоғам арасындағы қарым-қатынастардың жаңа және арнайы жолдар арқылы өрбу жағдайларын зерттейді. Ислам әлеуметтік қозғалыстар мен оппозициялық саясаттан бастап мемлекеттің құрылуына және заңдылыққа дейінгі салаларда қарастырылатын болады. Тақырыптар ислам мен саяси билік арасындағы қарым-қатынас, Исламның қоғамдық тәртіп үшін маңызы, саяси қақтығыстар мен зорлық-зомбылыққа тартылған ислам жолдары, сондай-ақ исламның секуляризмдегі, халықаралық қатынастардағы, прозелитизм және діни конверсия және ретрадациализациядағы рөлі талқыланады.
ANT 314: Еуразиядағы сәйкестік саясаты
Курс сәйкестілік ұғымдарының еуразиялық елдердің саясатында қалай рөл атқаратынын қарастырады. Тақырыптар: қазіргі ұлттық, ішкі ұлттық және діни сәйкестендіру, ұлттық идеологиялардың мемлекет құру үдерісіндегі рөлі және режимді ұстануды көтермелеу, оппозицияны жұмылдыру факторы ретіндегі сәйкестендіру, қақтығыстардағы бірегейлік және халықаралық қатынастардағы сәйкестендіру рөлі. Бұрынғы Кеңес Одағы елдеріндегі посткоммунистік кезеңге басымдық беріліп, тарихи тұрғыда елеулі рөл атқаратын, сондай-ақ Батыс Қытай, Ауғанстан, Таяу Шығыс және Ресейді қоса алғанда, көршілес өңірлерге салыстырмалы түрде сілтеме жасалған. Еуразиядағы әдебиетте және одан кең салыстырмалы мәнмәтінде дамыған саяси сәйкестендіру теориясы қарастырылады.
ANT 361: Адамның эволюциясы: сүйектер, тастар және геномдар
Бұл курс қазба немесе палеонтологиялық деректерге назар аудара отырып, адамзаттың пайда болуы туралы дәлелдемелерді қарастырады. Біз мынадай сұрақтарды қарастырамыз: Адамдардың миы неге соншалықты үлкен және құйрығы неге жоқ? Технология мен мәдениет адам эволюциясына қалай әсер етті? Адамдар әлі де дами ма? Осы сұрақтарға жауап беріп, студенттер соңғы бірнеше миллион жылдарда біз қалай адам болғанымыз туралы қазба, генетикалық және мінез-құлық дәлелдемелері жайлы біледі.
ANT 385 / WLL 385: Postcolonial теория және оның Еуразиядағы қосымшалары
Бұл бағытта біз Орталық Азияны, оның әдебиетін және мәдени шығармаларын (фильмдер, әндер мен бейнелер) талдауға арналған postcolonial линзаларды қолданамыз. Postcolonial зерттеулер және postcolonial теориясы бірнеше пәндердің канон бөлігі болды, мысалы антропология, салыстырмалы әдебиет және Батыстың мәдени зерттеулері, оның еуразиялық зерттеулерге қолданылу дәрежесі шектелген және оның қолданылуы күмән тудырған. Біз постколониалдық зерттеулердегі кейбір классикалық теориялық мәтіндерді оқимыз, содан кейінбұл теория басқа жерлерде қаншалықты өнімді болғанын, Орталық Азиядағы мәдени құбылыстарға қалай қолданылатынын қарастырамыз. Біз Орталық Азияны «Шығыс» немесе «Үшінші әлем» немесе «Азия» ретінде, Батыспен, «Бірінші әлем» немесе Еуропмен «қиын қарым-қатынастары» бар деп есептейміз бе? Егер солай болса, біз бұл күрделі қарым-қатынастарымызды - отаршылдықты, жаһандық иерархияны, тәуелділікті қалай анықтай аламыз? Эдвард Саид, Франц Фанон,Хоми Бхабха секілді postcolonial зерттеулер классиктері және әлемнің бөлігіндегі отаршылдық мәселелері бойынша пайда болған жаңа теорияларға қоса, біз Орталық Азияның, Орталық Азия Кеңесінің және аймақтағы және аймақта құрылған бұрынғы кеңестік әдебиеттер мен фильмдердің жаңа және ескі этнографиясын оқимыз.
ANT 415: Еуразия саласындағы әлеуметтік ғылымдарды зерттеу
Бұл кеңейтілген деңгейдегі семинарда біз еуразиялық зерттеулер саласында дайындалған соңғы көрнекті жұмыстарды қарастырамыз. Атап айтқанда, біз заманауи зерттеулерде өшпес із қалдырған және «біздің аймағымызға» қатысты мәселелерді тұжырымдамалық түрде өзгерткен деп есептелетін монографиялар, жинақтар мен мақалаларды оқимыз. Біз қарастыратын жұмыстар: «Патриотизм торығуы» Сергей Ушакин (2009), «Ольга Шевченконың дағдарысы мен тыныштығы» (2009 ж.), «Постсоциалистік Мәскеудегі дағдарыс және күнделікті өмір», «Морган Лиу» (2012), «Соломон тағы», «Постсоветтік Өзбекстандағы ислам» Йохан Расанаягам (2012 ж.) және «Орталық Азиядағы мемлекеттің этнографиясы» (2014 ж.). Біз сондай-ақ «Еуропа-Азия», «Орталық Азия шолуы» және «Славян шолуы» сияқты, жетекші зерттеу салаларындағы журналдардан мақалаларды қарастырамыз.Оқу аяқталғаннан кейін студенттер өз зерттеулерін қазіргі зерттеулер шеңберінде қалыптастыра және өткізе алуы тиіс.
ANT 421: Спорт Және Жеке Тұлғаның Құрылысы
Курс студенттерді тұлғаны қалыптастыру процестерін және оның спортпен байланысын түсіну үшін пайдалы негізгі антропологиялық тұжырымдамалар мен теориялармен таныстырады. Курс спорттық сәйкестікті зерттеуге байланысты қиындықтар мен ғылыми қайшылықтарды көрсетеді. Студенттер сонымен қатар спортты осы спорт түрімен байланысты әлеуметтік және мәдени құндылықтар мен гендерлік стереотиптерді "ашатын" құбылыс ретінде емес, спорттың сәйкестіктің негізгі тәсілдерінің бірі ретінде қалай қызмет ететінін зерттейтін болады. Бұл курста студенттер спортты адамзат қоғамының, мәдениетінің және жеке басын қалыптастырудың ажырамас бөлігі ретінде зерттейтін болады "құрал'. Тақырыптар сонымен қатар спот-ойындар, сәйкестік, спорт және билік, аймақтық сәйкестік және жаһандану, спорт және гендерлік стереотиптер арқылы өткенді қайта елестету немесе" жандандыру " тақырыптарын қамтиды. Сабақтың соңында оқушылар белгілі бір сәйкестілік, гендерлік және этникалық құрылыс процестері, мемлекеттік идеологиялар туралы сыни пайымдаулар жасай отырып, танысады. Бұл курс Оңтүстік Және Солтүстік Америка, Еуропа, Таяу Шығыс және Оңтүстік Және Орталық Азия сияқты ірі географиялық аймақтарды қамтиды.
ANT 475: Сандық этнография
Бұл жоғарғы деңгейдегі семинар студенттерді жаңа коммуникациялық технологиялардың: ұялы телефондар мен Интернет, әлеуметтік желілер мен виртуалды әлемдер арқылы байланыс және әлеуметтік белсенділігін зерттеуге үйретеді. Қандай әлеуметтік және мәдени әмбебаптар бізді жаңа медиада бар? Жаңа медиа әлеуметтік құрылымдар, қарым-қатынастар және өзара әрекеттесу үшін жаңа мүмкіндіктерді қалай ұсынады? Интернетте этнографияны жүргізу үшін қандай жаңа әдістер қажет? Біз осы мәселелерді аудиторияда монографияларды, мақалалар мен әдістемелік нұсқаулықтарды оқу арқылы, дәстүрлі талқылау арқылы виртуалды әлемдегі кәсіпорындарда және онлайн-кәсіпорындарда эксперименттер жолымен оқып шығамыз.
ANT 498: Capstone I семинары
Capstone семинары – бакалавриаттың антропология бағдарламасының іргелі ерекшелігі болып табылатын бір жылдық курс. Ол бағдарлама барысында алған студенттердің мүмкіндіктерін айқын көрсетуге, күшейтуге және қамтамасыз етуге қызмет етеді. Капстоун семинары екі семестрден тұрады: күзгі семестрде оқытылатын ANT 498, көктемгі семестрде оқытылатын ANT 499. Бағдарламаның төртінші жылы студенттер социология және антропология саласына жататын өздерінің ғылыми жобаларын әзірлеуге, жүргізуге және ұсынуға мүмкіндік алады. Бұл процесте олар әлеуметтану, антропология және онымен байланысты пәндерді, сондай-ақ зерттеу, жазу, қарым-қатынас және презентациялар туралы білімдерін арттырады және дамытады. Күзгі семестрдің басында студенттерге Capstone семинары үшін екі тректің біреуін таңдау ұсынылады: Бірінші трек: тәуелсіз академиялық зерттеу және бакалавриат. Екінші трек: қоғамдастықтың қатысуымен бірлескен зерттеу жобасы және ол бойынша есептер. Күзгі семестрде студенттер өздерінің ғылыми жобаларын әзірлейді, зерттеу құралдарын әзірлейді, тиісті әдебиеттерді қарап шығады, SHSS Этика шолу комитетінің этикасын бағалауды мақұлдайды және деректер жинауға кіріседі. зерттеу құралдарын әзірлеп, тиісті әдебиеттерді қарап шығыңыз, SHSS Этика бойынша шолу комитетінің этикалық сараптамасын мақұлдаңыз және деректер жинауды бастаңыз. Зерттеу құралдарын әзірлеп, тиісті әдебиеттерді қарап шығыңыз, SHSS Этика бойынша шолу комитетінің этикалық сараптамасын мақұлдаңыз және деректер жинауды бастаңыз.
ANT 499: Capstone II семинары
Capstone семинары – бакалавриаттың антропология бағдарламасының іргелі ерекшелігі болып табылатын бір жылдық курс. Ол студенттердің бағдарлама барысында алған мүмкіндіктерін айқын көрсетуге, күшейтуге және қамтамасыз етуге қызмет етеді. Капстоун семинары екі семестрден тұрады: күзгі семестрде оқытылатын ANT 498, көктемгі семестрде оқытылатын ANT 499. Бағдарламаның төртінші жылы студенттердің әдетте әлеуметтану және антропология салаларына енетін өздерінің ғылыми жобаларын жобалауға, жүргізуге және ұсынуға мүмкіндіктері болады. Бұл процесте олар әлеуметтану, антропология және аралас пәндерді, сондай-ақ зерттеу, жазу, қарым-қатынас және презентациялар туралы білімдерін арттырады және дамытады. Күзгі семестрдің басында студенттерге Capstone семинары үшін екі тректің біреуін таңдау ұсынылады: Бірінші трек: тәуелсіз академиялық зерттеу және бакалавриат. Екінші трек: қоғамдастықпен бірлескен зерттеу жобасы және ол бойынша есептер. Көктемгі семестрде студенттер жиналған деректерді талдайды, олардың қорытындыларын жазып, нәтижелерін қоғамдық конференцияға ұсынады. Бір студент деген трек түпнұсқалы ғылыми мақаланы жазу және жариялауы керек. Бұдан басқа, осы студенттерге өз жұмыстарын кеңінен таратуға, соның ішінде академиялық журналдарда жариялауға немесе өздерінің жұмысын танылған академиялық конференцияларда ұсынуға болады. «Екінші трек» студенттері де өз нәтижелерін өз қауымдастықтарына (ұйымдарына) ауызша ұсынымдар, көрмелер түрінде ұсынады немесе әлеуметтік желілерді пайдаланады.Антропология мансапқа қалай көмектесе алады?
Антропология курстары тек қызықты мазмұнды ұсынып қана қоймайды, сонымен қатар біздің түлектерді жұмысқа орналасуға дайындайды.
Мысалы, «Археологиядағы қателіктерде» студенттер әйгілі антропологияның жалғандығы туралы ғана емес, сонымен қатар жаңалықты сыни түрде қалай оқып үйреніп қана қоймайды, сонымен қатар қоғамдық тұтыну идеяларының жолдары туралы қалай түсіндіруге болатындығын көрсетеді. Бұл курс маркетинг, кеңес беру, саясат және коммерциялық емес мүдделі адамдар үшін өте қолайлы. Ол оқушыларды сыни ойлауға үйретеді, сондай-ақ жазу, ұсыну және түрлі аудиторияларға жол табу сияқты қажетті дағдыларды жетілдіруге мүмкіндік береді.
«Тамақ және Қоғам» сабағында студенттер тамақ тарихының барлық аспектілері, оны өндіру, тарату және тұтыну туралы біледі. Класс студенттерді фермерлік шаруашылық, аграрлық ғылым мен техниканың жетістіктері, ГМО айналасындағы саясат пен ғылым, семіздік пен өңделген тағамдардың арасындағы байланыс, азық-түлік қауіпсіздігі мен тамақтануға арналған десерттер, бүкіл әлемдегі дәстүрлі емдәмдердің рөлі сияқты тақырыптарды ұсынады және жаһанданудың жергілікті емдәмға әсерін көрсетеді. Студенттер күнделікті өмірлеріне және өздерінің емдәмідеріне үйрететін нәрселерді, сондай-ақ олар сатып алу, дайындау және жеу тәсілдерін таңдайды. Үкіметте немесе ауыл шаруашылығы мен мал шаруашылығында саясаткер ретінде жұмыс істегісі келетіндер тарих пен қазіргі оқиғаларды жақсы түсінеді, сондай-ақ олар туралы әңгімелесу және жазу тәсілдерін таңдайды. Медицинада, қоғамдық денсаулыққа және диетологияға қызығатын адамдар осы курстан пайда көреді, себебі бұл науқастар мен клиенттермен жақсы қарым-қатынас жасауға көмектеседі.
Кейбір сыныптарда студенттер шағын-этнографиялық зерттеулер жүргізетін зерттеу компоненті бар. Шағын этнография зерттеулері студенттерге зерттеу жүргізу және оның тұжырымдамаларын қалай жасау, зерттеу сұрақтарын қалай таңдау керек екеніне және қорытынды жасауға қалай үйретеді. Бұл кез-келген маркетинг тұтынушыларды зерттеуді – зерттеу жүргізілуі тиіс кез келген үкіметтік бағдарламада, ҮЕҰ-да жұмыс істеу және т.б. үшін пайдалы. «Сандық этнография» сабағында, атап айтқанда, студенттер зерттеу этикасын егжей-тегжейлі зерттеп, өздерінің зерттеулерін институционалдық шолу кеңесіне жібереді; тіпті корпоративтік сектордың зерттеушілері де зерттеу этикасы туралы ойланулары тиіс! Студенттер Интернеттегі адамдарға арналған әлеуметтік зерттеулердің сапалы әдістерінің нақты қосымшаларын оқып жатыр.
Көптеген курстардың теориялық негізі бар. Әлеуметтік теорияны зерделеу және әртүрлі әлеуметтік-мәдени тәжірибелердің этнографиялық тақырыптық кейстерін оқып шығу мәдени құндылықтарды түсінуді, адамдар не істеп жатқанын және не үшін істейтінін түсінуді білдіреді. Бұл үкіметке немесе саясатқа барғысы келетіндерге пайдалы. Неге саясаткерлер жұмыс істейді? Қандай мәдени құндылық белгілі бір саясатты жасаған және неліктен жақсы идея сияқты көрінеді? Қандай мәдени құндылық осы саясатты табысқа немесе сәтсіздікке әкеледі? Ол сондай-ақ тұтынушыларды зерттеу үшін де пайдалы. Неліктен инженерлер белгілі бір жолмен өнім жасайды? (Міне, гендер мен Amazon Echo және Google Home: шынымен жақсы мысал: https://medium.com/startup-grind/google-home-vs-alexa-56e26f69ac77)
Антропологтар қандай мансап жасай алады?
Танымалдылыққа қарамастан, барлық антрополог археолог немесе Индиана Джонсқа еліктеуші емес. Антропологтар білім алудан бастап юриспруденцияға дейін, көптеген мансап жолдарын жасай алады. Антропологтар өз дағдыларын қолданатын салалардың кейбір мысалдары:
Антропология мамандықтарының атаулары: