HST 100: Қазақстан тарихы
Бұл курс 1400 жылдардың аяғында Қазақ хандығының құрылуынан бастап 1991 жылы Кеңес Одағы ыдырағанға дейінгі Қазақстан өңірі мен оның халықтарының тарихына арналған. Бұл курс Қазақстан тарихын алдымен моңғолдан кейінгі кезеңдегі даланы қайта құруды қарастырып, содан кейін 18-19 ғасырлардағы империялық экспансия мен отаршылдық басқару мәселелеріне, соңында Кеңес өкіметі кезіндегі модернизация, ұлт және көп ұлтты мемлекет мәселелеріне жүгініп, жаһандық контекстке оқытады. Бұл курс студенттерді тарихты академиялық пән ретінде зерттеудің негізгі әдістерімен және тарихтың әртүрлі кіші салаларымен (саяси, экономикалық, әлеуметтік, интеллектуалды және т. б.) таныстырады. Студенттер бастапқы дереккөздерден қысқа үзінділерді оқиды, пікірталас секцияларына қатысады және қысқаша аналитикалық жазбаша тапсырманы орындайды.
HST 110 / REL 110: Әлемдік діндерге кіріспе
Бұл курс әлемдегі негізгі діни дәстүрлермен танысуды ұсынады. Біз тарихи дамуға, орталық ілімдер мен діни тәжірибелерге баса назар аудара отырып, жеті негізгі діни дәстүрді (индуизм, буддизм, конфуцийшілдік, даосизм, иудаизм, христиандық және ислам) зерттейтін боламыз. Біз сондай-ақ дінді зерттеудегі кейбір негізгі теориялық және салыстырмалы ұғымдарды, соның ішінде рәсімді, символды, мифті, қасиетті кеңістіктерді және дінді академиялық зерттеу мен діни оқыту арасындағы айырмашылықты қарастырамыз.
ФИЛ 210: Әдеп
Біз көбінесе әрекеттерді дұрыс немесе бұрыс деп бағалаймыз, мақтауға немесе айыптауға лайық, таңдануға лайық немесе ұят деп бағалаймыз, бірақ біз өз пайымдауымыздың негіздерін сирек мұқият қарастырамыз. Кейде біз оларды анық шындық деп санаймыз және біреудің қалай басқаша ойлағанын елестету қиынға соғады. Басқа уақытта біз моральдық пайымдаулар дұрыс та, бұрыс та емес, жай ғана пікір мәселесі деп ойлауға бейімбіз. Бұл курс сіздің осындай көзқарастарды мұқият талдауға және бірқатар моральдық мәселелер бойынша нақты ойлауға қабілеттілігіңізді арттырады. Біз келесі сұрақтарды қарастырамыз: біз айналамыздағы адамдардың бақытын барынша арттыруға міндеттіміз бе? Мен өз іс-әрекетім үшін қандай жағдайда моральдық тұрғыдан жауаптымын? Жануарлар моральдық тұрғыдан маңызды ма? Салдарына байланысты кез келген әрекетке рұқсат етілуі мүмкін бе, әлде салдары қандай болса да, әрқашан қате болатын әрекеттер бар ма? Моральдық нормалар, ережелер мен қағидалар әртүрлі мәдениеттерде өзекті ма? Семестрдің соңына қарай сіз этиканың кейбір негізгі мәселелерін жақсы түсінесіз.