Бағдарламаға шолу
Антропологиядағы бакалавриат бағдарламасы студенттерге көптеген дағдылар мен ақпарат береді. Біз студенттерге адамдар арасындағы айырмашылықтарды сыни тұрғыдан талдауға және қоршаған әлемдегі мәселелердің шығармашылық шешімдерін іздеуге үйретеміз. Біз сондай-ақ кең перспективаны және адамзаттың алуан түрлілігімен танысуды қамтамасыз етуге тырысамыз. Антропология негізгі, қосалқы немесе жай ғана элективті пәндердің біріне айналуы мүмкін, бұл Сіздің білім деңгейіңізді жоғарылатады. Антропология саласының кеңдігінің арқасында біздің студенттер әртүрлі мамандықтарға дайын. Алайда, атауында "антропология" сөзі бар мамандықтар өте аз, сондықтан біздің студенттер өз білімдерін қолдануға шығармашылықпен қарауы керек.
Білім беру нәтижелері
Бағдарламаны табысты аяқтаған соң антропология түлектерінің меңгеретін білімдер мен әдістер:
  1. Білім мен теория: антропологияның тұтас сипатын төрт бағытты тәсілмен түсіндіру, сондай-ақ мәдени, биологиялық, археологиялық және лингвистикалық антропологияның негізгі бағыттарының өзара байланысы. Студенттер антропология дамып келе жатқан тарихи түпмәтін туралы түсініктерді, сондай-ақ пәнге негізделген түсініктерді, сұрақтарды және теориялық тәсілдерді таныстырады.
  2. Әдістер мен этика: әртүрлі дағдылар мен әдістер арқылы адамға зерттеу жүргізу. Студенттер антропологияның этикалық негіздерін және осы құндылықтардың деректер жинау әдістеріне және талдауларына қалай әсер ететінін түсінуі керек.
  3. Стипендиямен тарту: Этнографиялық мәтіндерді, есептерді және мақалаларды, сондай-ақ негізгі ішкі өрістерден кез келген деректер жиынтығын түсіндіру үшін сыни ойлау мен оқу дағдыларын қолданыңыз. Студенттер этникалық керітартпа ұстанымды адамдардың мәдениеті жайлы ұғымдарға қатысты көзқарастар мен жорамалдарды сыни түрде бағалай білуі керек.
  4. Антропология тәжірибесі: антропологияда әзірленген теориялар мен әдістерді жаһандық және көп мәдениетті түпмәтінде әлеуметтік және мәдени мәселелерге қатысты қолдануға болады. Студенттер өз қоғамы мен мәдениетіне сыни линзаларды қолдана алуы керек.
  5. Өз бетінше оқу: зерттеу жобасын әзірлеуде практикалық тәжірибеге ие болу, деректерді жинау әдістерін қолдана отырып, деректерді талдауды жүргізу, антропологиялық теорияларды түпнұсқа тұжырымдарды қалыптастыру үшін қолдану және өздерінің нәтижелерін зерттеу эссе және ауызша баяндамалар арқылы жеткізу.
Курстар
ANT 101: Адам болу: төрт өріс антропологиясына кіріспе
Бұл курс антропологияның негізгі ішкі салаларын зерттейді: әлеуметтік-мәдени, археологиялық, биологиялық және лингвистикалық. Студенттер антропологияға қатысты негізгі теориялармен, тұжырымдамалар және әдістемелермен танысады және адам болу керектігін толық түсіну үшін бұл төрт сала қалай бірге жұмыс істейтінін біледі. Бұл курс мамандығы бойынша мамандандырылған курстармен жалғастырмастан бұрын, адам мінез-құлқы мен қоғамға қатысты мәселелерді тұтас түрде немесе негізгі антропология бөлімдеріне жалпы таныстыруға мүдделі адамдарға қызығушылық танытатын кез келген кәсіпқойлар үшін өте ыңғайлы.

ANT 110: Әлеуметтік-мәдени антропологияға кіріспе
Бұл курс әлеуметтік-мәдени антропология - әулет, жыныс, сиқыр, дін, нәсілдер / этникалық тиістілік, әлеуметтік стратификация, ұлтшылдық, модернизация және жаһанданудың маңызды тақырыптарымен таныстырады. Біз бұл тақырыптарды этнография арқылы қарастырамыз - зерттеу әдісі мен пәнді анықтайтын жазу жанры. Әртүрлі мәдениеттер туралы бірнеше антропологиялық есептерді оқығанда біз бұл этнографиялардың мәдени әртүрлілік туралы не айтқанын ғана емес, олардың өндіріс жағдайын және олардың билікке деген талаптарын сыни түрде бағалаймыз. Курстың барысында біз Қазақстанның қазіргі этнографиясы мен өз мәдениетін дамытуына ерекше назар аударамыз.

ANT 140: Әлем тарихының бастауы
Бұл курс алғашқы қалалар арқылы ертедегі ата-бабаларымыздың эволюциясынан бастап адамдар тарихының басталуындағы негізгі оқиғаларды зерттейді. Елеулі тақырыптарда сыни өнертабыстардың перспективалары, мысалы, құралдар мен ауыл шаруашылығын пайдалану; теңсіздікті ңжәне әлеуметтік ұйымның дамуы; қоғамдағы қоршаған ортаның рөлі; қоғамдар арасындағы өзара қарым-қатынас. Біз сондай-ақ археологияға және жазбаларды қалдырмаған адамдарды зерттеуге арналған іргелі мәселелерді қарастырамыз.

ANT 160: Биологиялық антропологияға кіріспе
Адамдар планетадағы ерекше жануарлар болуы мүмкін және сондықтан бұл курс биологиялық тұрғыда адам болуы дегеніміз не және адамға ғана тән көптеген нәрселерді атап көрсетіп және оның неге олай екендігін қарастырады. Осы проблемаларды зерттеу арқылы студенттер тірі адамдардағы биологиялық өзгерістердің көздері туралы біледі; адам эволюциясы үшін қазбалар жылнамасын; сондай-ақ біздің ең жақын тірі туыстарымыз Приматтардың бейімделуі мен мінез-құлқы жайлы біледі. Бұл курс сонымен бірге студенттерді биологиялық антропологияда және одан тыс жерлерде өте маңызды болып табылатын эволюция, генетика, криминология және жануарлардың мінез-құлқының теориялық негіздерімен жан-жақты таныстырады.

ANT 204 / PLS 204: дағдарыс кезінде капитализм
Осы семинарда біз қазіргі және бұрынғы жаһандық қаржы дағдарыстарына әкеліп соқтырған экономикалық өзгерістердің артындағы әлеуметтік-мәдени жағдай мен күштерді талдаймыз. Біз өңірімізге жақын, бүкіл әлем бойынша посткоммунистік экономикалық өзгерістердің идеологиялық негіздері мен әлеуметтік салдарларын қарастырамыз. Біздің негізгі оқитын салаларымыз: 1) саяси экономика теориясы және капиталистік даму; 2) посткеңестік кеңістіктегі елдердегі, Қытайдағы, Индонезия мен Африкадағы экономикалық қайта құру туралы этнографиялық / антропологиялық есептер; 3) Нью-Йорк тұрғындарының және қазіргі заманғы экономикалық мәселелермен айналысатын экономистердің мақалалары; jargon емес. Қаралатын тақырыптар: ырықтандыру / жаһандандыру, неолиберальдық реформалар, мемлекет пен капитал арасындағы өзара әрекеттестік, адамның қажеттіліктері мен қалауының әлеуметтік құрылысы, байлық құру, тұтыну, кедейлікті азайту және бақыт пен молшылық көрінісі

ANT 215 / REL 215: Ислам дегеніміз не? Антропологияның перспективалары
Бұл курс әлемнің түпкір-түпкірінде және әртүрлі әлеуметтік орталарда адамдар Исламды қалай түсінетіні жайлы мәселені зерттейді. Біз антропологтардың мұсылман қоғамдарының кең ауқымын және әлеуметтік-мәдени өмірін таныстырып, талдау жасайтын авторлардың жұмысын оқып, оларды қалай қолданатындығын қарастырамыз. Ислам діннің жалпы антропологиясындағы басты бағыт болды. Бұл курста біз сенімдер мен рәсімдерден тыс, «ислам әдет-ғұрыптары», ислам заңдары, ислам өнері, «исламдық билік» және «әйелдерге қатысты исламдық көзқарас» сияқты салаларды да қарастырамыз. Исламдық ұстанымның кейбір түрлері секуляризм, бұл исламды батыстың қазіргі заманғы үлгілеріне қарсы тәсілдер, сондай-ақ исламның белгілі бір ұлттық және басқа да сәйкестендірудегі исламның рөлі туралы пікірлер.

ANT 216: Неке және туыстық
Адамдардың өздерінің басқа адамдармен қарым-қатынасын қалай түсінетінін зерттеу және антропология мен әлеуметтану негізін қалайды. Біздің айналамызда кім «отбасы» деп есептеледі? Отбасымыздың мүшелері кім екендігін қалай анықтай аламыз және неге? Біздің отбасымыздың алдындағы міндеттеріміз қандай? Отбасындағы әр түрлі рөлдер қандай? Неке мен асырап алу сияқты процестер арқылы бір-бірімізбен жаңа қарым-қатынастарды қалай жасай аламыз? Жаңа қарым-қатынастарға қандай шектеулер бар? Бұл процестер біздің күнделікті өміріміздің мәні мен болатын жағдайларға, сондай-ақ топтар мен олардың арасында одан да үлкен әлеуметтік топтар мен байланыстарды қалыптастыруға қалай терең әсер етеді?

ANT 222 / SOC 222: Жаһандық даму тәсілдері
Бұл семинарда ХХ ғасырда жаһандық даму идеялары мен практикасына және XXI ғасырдағы олардың зардаптарына әкеп соқтырған теориялық және тарихи перспективалар, экологиялық дағдарыс пен планета жүйесінің шекараларын қарастырамыз. Дамудың әлеуметтік және антропологиялық тәсілдері проблемаларды нақты түсінуді қамтамасыз етеді; осы екі пәннің арасындағы шекаралар жойылады және дамып келе жатқан дискурстарда басым болатын және неоклассикалық экономикалық тәсілдерді ұтымды таңдауға қайшы келеді; алайда даму туралы түсінігімізді молайту үшін пәнаралық айырмашылықтарды, сондай-ақ даму және жетілдіру тәсілдерін зерттеу пайдалы болуы мүмкін. Бұл тәсілдер дамуға араласудың жан-жақты болатынын көрсетеді, бірақ ол өтіп жатқан жағдайдың түпмәтінін терең түсінуді қажет етеді. Саясат, мәдениет, мемлекеттік және қоғамдық ұйым даму проблемаларын анықтау үшін, әсіресе, осы мәселелердің дұрыс және жан-жақты шешімдерін табу кезінде және олардың әділ және адамгершілік жолмен жүзеге асырылуын қамтамасыз еткенде өте маңызды. Курстағы оқулар ғаламдық дамудың тарихына, теориясына және сынына назар аударады. Содан соң біз адамның қажеттіліктерінің әлеуметтік құрылымының дамуы мен жақсы өмір көріністерінің өзара байланыстылығына басты назар аударатын боламыз. Біз курс барысында көтерілген мәселелердің күрделілігі ескерілетін, нақты өмірде шешімдерді тұжырымдауға мүмкіндік беретін тәжірибелік жаттығуларды аяқтаймыз.

ANT 231: Алаяқтық және археологиядағы қателер
Бұл курста нашар деректердің, дұрыс берілмеген түсініктемелердің, логикалық қателіктердің немесе тікелей алаяқтықтың негізінде археологияда жасалған мәлімдемелер қарастырылады. Атап айтқанда, 2012 жылы ақыр заманның сценарийі, көне ескерткіштердің құрылысына жерден тыс өркениеттердің қатысуы мен Пилтдаун қаласындағы алаяқтық сияқты, көпшілік назарына көбірек іліккен мән-жайларды қарастырамыз. Археологиядағы жалған ғылымды терең зерттеп, студенттер зерттеудегі қатаң ғылыми негіздердің маңыздылығын, сондай-ақ танымал мәдениеттегі деректерді бұрыс түсіндіру жолдарын тереңірек бағалайды. Бұдан басқа, біз үздік модельдер қол жетімді болғанда неге осы ғылыми емес мақалалардың соншалықты танымал болуының неғұрлым кең антропологиялық мәселесін қарастырамыз.

ANT 232: Өмір, өлім және экономика: Орталық Азия археологиясы
Бұл курс ежелгі Орталық Азиядағы өлім, көшпенділік экономикасы, жауынгер мәдениеті, бақсылар және алтын мен қазынаның қоныс аударуымен байланысты күрделі рәсімдер туралы археологиялық және көркемдік олжалардың заманауи дәлелдерін зерттейді.

ANT 233: Тас дәуірінің археологиясы
Бұл курс шамамен 1,8 млн. жыл бұрын Африкадан тыс ең алғашқы археологиялық объектілерден бастап және шамамен 10 000 жыл бұрын ауыл шаруашылығының алғашқы белгілерін көре бастағанға дейінгі кезеңмен аяқтай отырып, Еуразияның археологиялық деректерін қарастырады.

ANT 240: Археологиядағы зертханалық әдістер
Археология- бұл адамдарды өздерінің материалды мәдениеті арқылы зерттеу, бұл көбінесе жақын және алыс өткен мәдениетін түсінуге көмектесетін жалғыз дәлел. Бұл пән студенттерді бұрынғы халықтар мен қоғамдар қалдырған материалдық қалдықтар арқылы адамзатты қайта құру үшін қажетті ғылыми әдістемемен таныстырады. Семестр бойы студенттер бүкіл зерттеу процесінің аспектілерімен, соның ішінде орын іздеу әдістерімен, негізгі зерттеу әдістерімен, танысу әдістерімен, артефактілер мен сүйектер туралы деректерді жинаумен танысады. Студенттер керамика, тас құралдары және сүйектер сияқты материалдардың әртүрлі түрлерін зерттеуге қатысты негізгі талдау әдістерін үйренеді. Осы талдаулар арқылы біз адамның өткен өмірі мен өткен мінез-құлқы туралы сұрақтарды қарастырамыз: олар кім болды, не жеді, қандай ортада өмір сүрді және осы сұрақтардың әрқайсысына жауаптар уақыт өте келе қалай өзгеруі мүмкін. Семестрдің соңына қарай студенттер археология әдістері мен оларды қолданудың құндылығы туралы толық түсінікке ие болады.

ANT 262: маймылдар: приматтардың қоғамы және мінез-құлқы
Неліктен адамдар мен басқа приматтар қазіргідей әрекет етеді? Бұл класс біздің ең жақын туыстарымыз, приматтардың қоғамы және мінез-құлқын зерттейді. Курс маймылдардың және басқа приматтардың негізгі биологиясын, анатомиясын және, маймылдарды нұсқаларын талдаудан басталады. Содан кейін приматтың әлеуметтік жүйелерінің аспектілерін, оның ішінде топтық өлшемдер мен жұптасу жолдарын қарастырамыз. Курс қарым-қатынас, танып білу және баласын өлтіру сияқты приматологияның нақты тақырыптарын қарастырумен аяқталады. Студенттер нәтижесінде адамның мінез-құлқы мен қоғамның бізге қалай ұқсас екенін және олардың қаншалықты ерекше екенін бағалайды.

ANT 275 / WLL 271: Тіл және қоғам
Бұл курс қоғамда қандай тілдің қалыптасатыны қарастырады. Тақырыптар тілдің табиғаты, тілдік идеологиялар және ақындық және қарапайым, сыпайы және дөрекі орталар арасындағы әлеуметтік айырмашылықты қамтиды.

ANT 285: Азық-түлік және қоғам
Бұл курс қоғам, халық, тамақ өндірісі және саясат арасындағы қатынастарды зерттейді. Біз азық-түлік өнімдері бойынша мәдениетаралық көзқарастарды зерттеп, азық- түлік, жем-шөп өсіру және қарқынды ауыл шаруашылығы сияқты, түрлі тамақ өнімдерін өндіретін жүйелерді қоғам, үкімет және индустрияландыру арқылы қалай өзгертетінімізді зерделейміз.

ANT 286: Көшпенділер: әлемде және уақыт бойынша
Курс көшпелі жайылымдық қоғамдардың археологиясы мен антропологиясын экологиялық, саяси және мәдени стратегияларды ескере отырып және төтенше жағдайларға бейімделуге арналған. Біз әлеуметтік топтарға төтенше жағдайларда, оның ішінде әлемнің ең шөлді аймақтарында, ең жоғары және өте биік тауларына және Арктиканың ең суық, түнерген жағалауларына ерекше назар аударамыз. Семестр бойы әлемнің алты өңірінен өтіп, жергілікті экологияны және пасторальдық және көшпенді өмір салтын дамытуды қарастырамыз. Археология мен этнография салаларындағы тақырыптық зерттеулер студенттердің оқуының негізі болады және әр студент топтық зерттеу жобасының аясында бір көшпелі / пасторальдық қоғамды жан-жақты зерттеу мүмкіндігіне ие болады. Студенттер көшпенділерді зерттеулерде бүкіл әлемге қатысты Қазақстан қайда орналасқанын және көшпенділер өзгермейтін және қоныстанған қоғамдармен қайшылыққа келеді деп қалыптасқан ұғымға қарсы, іс жүзінде олардың әлемдік империялардың қалыптасуының ажырамас бөлігі екенін көруге үйренеді. Осы жаһандық сауалға негізделе отырып, класс көшпенділердің тарихи кезеңдерге дейінгі уақыттан бастап қазіргі дәуірге дейін, көбінесе өте қолайсыз өңірлерде мәдениетті, тілді және билікті қалыптастырудағы маңызды рөлін зерттейді. Студенттер сабақ барысында алған білімдерін өздерінің мамандықтары бойынша қоғамға қатысты қосымша курстарда көрсете алады.


ANT 313 / REL 332: Еуразиядағы ислам және саясат
Курста Еуразияның көптеген бөліктерінде ислам мен саясаттың өзара байланысын зерттейді. Курста мемлекет пен діннің қоғамдық өмірдегі рөлінің тұжырымы, реформа туралы исламдық ұғым, суфизм мен «салафизм» түсініктері, сондай-ақ діни сәйкестендіру мен ұлттық және басқа да сәйкестендіру арасындағы байланыс сияқты мұсылмандық тұрғыдағы саяси келіспеушіліктер аясын қалыптастыратын, көптеген мұсылман қоғамдарына тиесілі проблемалар туралы жалпы ұғым беріледі. Ол посткоммунистік мәнмәтінде, ресми атеизмнің тоқтатылуына, плюрализмнің өсуіне және идеялар мен халықаралық шекараларға әсер етуге байланысты, сондай-ақ Еуразиядағы оқиғалар халықаралық үрдістерде қалай жанданатынына байланысты, ислам мен қоғам арасындағы қарым-қатынастардың жаңа және арнайы жолдар арқылы өрбу жағдайларын зерттейді. Ислам әлеуметтік қозғалыстар мен оппозициялық саясаттан бастап мемлекеттің құрылуына және заңдылыққа дейінгі салаларда қарастырылатын болады. Тақырыптар ислам мен саяси билік арасындағы қарым-қатынас, Исламның қоғамдық тәртіп үшін маңызы, саяси қақтығыстар мен зорлық-зомбылыққа тартылған ислам жолдары, сондай-ақ исламның секуляризмдегі, халықаралық қатынастардағы, прозелитизм және діни конверсия және ретрадациализациядағы рөлі талқыланады.

ANT 314: Еуразиядағы сәйкестік саясаты
Курс сәйкестілік ұғымдарының еуразиялық елдердің саясатында қалай рөл атқаратынын қарастырады. Тақырыптар: қазіргі ұлттық, ішкі ұлттық және діни сәйкестендіру, ұлттық идеологиялардың мемлекет құру үдерісіндегі рөлі және режимді ұстануды көтермелеу, оппозицияны жұмылдыру факторы ретіндегі сәйкестендіру, қақтығыстардағы бірегейлік және халықаралық қатынастардағы сәйкестендіру рөлі. Бұрынғы Кеңес Одағы елдеріндегі посткоммунистік кезеңге басымдық беріліп, тарихи тұрғыда елеулі рөл атқаратын, сондай-ақ Батыс Қытай, Ауғанстан, Таяу Шығыс және Ресейді қоса алғанда, көршілес өңірлерге салыстырмалы түрде сілтеме жасалған. Еуразиядағы әдебиетте және одан кең салыстырмалы мәнмәтінде дамыған саяси сәйкестендіру теориясы қарастырылады.

ANT 340: Археологиядағы Әдіс Және Теория
Бұл курста археологияның пайда болуы, археологиялық ойдың эволюциясы және археологиялық зерттеулер мен түсіндірулерді қалыптастыратын қазіргі теориялық парадигмалар қарастырылады. Теория-сұрақтар, әдістемелер мен талдаулар жоспарланатын негіз және қалыптасқан және біз онсыз археологияны жүргізе алмаймыз. Семестр бойы студенттер археологиялық зерттеулердің негізінде жатқан әртүрлі және динамикалық теориялық тәсілдермен танысады және біз қоятын сұрақтардың неліктен теориялық перспективаны білдіретіні туралы ойлануға шақырылады. және сайып келгенде, адам тарихын қалпына келтіру үшін қандай ақпаратты қолданатынымызды айтыңыз. Семестр барысында біз процестік және процестен кейінгі археологияның пайда болуының тарихи негіздерін, сондай-ақ постмодернистік ойлардан туындайтын археологияның көптеген үлестері мен сындарын, соның ішінде феминизмді, символизмді, постколониализмді және қазіргі өткенді зерттеуді қарастырамыз.. Мұндағы мақсат - студенттерге археологияның біртұтас және көпқырлы болашағын елестету үшін жан-жақты білім базасын ұсыну. Студенттер теориядағы әртүрлі көзқарастарды ұстанады және археологияның ең үлкен еңбектерінің бірін кеңінен оқиды, мұнда интерпретациялар Homo sapiens-ті зерттеу, түсіндіру және түсіну үшін не маңызды екендігі туралы әртүрлі теориялық негіздер мен интеллектуалды ұстанымдарға негізделген.

ANT 361: Адамның эволюциясы: сүйектер, тастар және геномдар
Бұл курс қазба немесе палеонтологиялық деректерге назар аудара отырып, адамзаттың пайда болуы туралы дәлелдемелерді қарастырады. Біз мынадай сұрақтарды қарастырамыз: Адамдардың миы неге соншалықты үлкен және құйрығы неге жоқ? Технология мен мәдениет адам эволюциясына қалай әсер етті? Адамдар әлі де дами ма? Осы сұрақтарға жауап беріп, студенттер соңғы бірнеше миллион жылдарда біз қалай адам болғанымыз туралы қазба, генетикалық және мінез-құлық дәлелдемелері жайлы біледі.

ANT 385 / WLL 385: Postcolonial теория және оның Еуразиядағы қосымшалары
Бұл бағытта біз Орталық Азияны, оның әдебиетін және мәдени шығармаларын (фильмдер, әндер мен бейнелер) талдауға арналған postcolonial линзаларды қолданамыз. Postcolonial зерттеулер және postcolonial теориясы бірнеше пәндердің канон бөлігі болды, мысалы антропология, салыстырмалы әдебиет және Батыстың мәдени зерттеулері, оның еуразиялық зерттеулерге қолданылу дәрежесі шектелген және оның қолданылуы күмән тудырған. Біз постколониалдық зерттеулердегі кейбір классикалық теориялық мәтіндерді оқимыз, содан кейінбұл теория басқа жерлерде қаншалықты өнімді болғанын, Орталық Азиядағы мәдени құбылыстарға қалай қолданылатынын қарастырамыз. Біз Орталық Азияны «Шығыс» немесе «Үшінші әлем» немесе «Азия» ретінде, Батыспен, «Бірінші әлем» немесе Еуропмен «қиын қарым-қатынастары» бар деп есептейміз бе? Егер солай болса, біз бұл күрделі қарым-қатынастарымызды - отаршылдықты, жаһандық иерархияны, тәуелділікті қалай анықтай аламыз? Эдвард Саид, Франц Фанон,Хоми Бхабха секілді postcolonial зерттеулер классиктері және әлемнің бөлігіндегі отаршылдық мәселелері бойынша пайда болған жаңа теорияларға қоса, біз Орталық Азияның, Орталық Азия Кеңесінің және аймақтағы және аймақта құрылған бұрынғы кеңестік әдебиеттер мен фильмдердің жаңа және ескі этнографиясын оқимыз.

ANT 415: Еуразия саласындағы әлеуметтік ғылымдарды зерттеу
Бұл кеңейтілген деңгейдегі семинарда біз еуразиялық зерттеулер саласында дайындалған соңғы көрнекті жұмыстарды қарастырамыз. Атап айтқанда, біз заманауи зерттеулерде өшпес із қалдырған және «біздің аймағымызға» қатысты мәселелерді тұжырымдамалық түрде өзгерткен деп есептелетін монографиялар, жинақтар мен мақалаларды оқимыз. Біз қарастыратын жұмыстар: «Патриотизм торығуы» Сергей Ушакин (2009), «Ольга Шевченконың дағдарысы мен тыныштығы» (2009 ж.), «Постсоциалистік Мәскеудегі дағдарыс және күнделікті өмір», «Морган Лиу» (2012), «Соломон тағы», «Постсоветтік Өзбекстандағы ислам» Йохан Расанаягам (2012 ж.) және «Орталық Азиядағы мемлекеттің этнографиясы» (2014 ж.). Біз сондай-ақ «Еуропа-Азия», «Орталық Азия шолуы» және «Славян шолуы» сияқты, жетекші зерттеу салаларындағы журналдардан мақалаларды қарастырамыз.Оқу аяқталғаннан кейін студенттер өз зерттеулерін қазіргі зерттеулер шеңберінде қалыптастыра және өткізе алуы тиіс.

ANT 421: Спорт Және Жеке Тұлғаның Құрылысы
Курс студенттерді тұлғаны қалыптастыру процестерін және оның спортпен байланысын түсіну үшін пайдалы негізгі антропологиялық тұжырымдамалар мен теориялармен таныстырады. Курс спорттық сәйкестікті зерттеуге байланысты қиындықтар мен ғылыми қайшылықтарды көрсетеді. Студенттер сонымен қатар спортты осы спорт түрімен байланысты әлеуметтік және мәдени құндылықтар мен гендерлік стереотиптерді "ашатын" құбылыс ретінде емес, спорттың сәйкестіктің негізгі тәсілдерінің бірі ретінде қалай қызмет ететінін зерттейтін болады. Бұл курста студенттер спортты адамзат қоғамының, мәдениетінің және жеке басын қалыптастырудың ажырамас бөлігі ретінде зерттейтін болады "құрал'. Тақырыптар сонымен қатар спот-ойындар, сәйкестік, спорт және билік, аймақтық сәйкестік және жаһандану, спорт және гендерлік стереотиптер арқылы өткенді қайта елестету немесе" жандандыру " тақырыптарын қамтиды. Сабақтың соңында оқушылар белгілі бір сәйкестілік, гендерлік және этникалық құрылыс процестері, мемлекеттік идеологиялар туралы сыни пайымдаулар жасай отырып, танысады. Бұл курс Оңтүстік Және Солтүстік Америка, Еуропа, Таяу Шығыс және Оңтүстік Және Орталық Азия сияқты ірі географиялық аймақтарды қамтиды.

ANT 435: Салттық Археология
Әрбір дерлік адамзат қоғамы салттық тәжірибенің қандай да бір түріне, соның ішінде өткен тәжірибеге қатысады. Ежелгі мәдениеттердің археологиялық орындарынан алынған деректер кейде басқа түсініктеме болмаған кезде "ғұрыптық" заттар ретінде сипатталады. Контекстті және пайдалануды мұқият қарастырыңыз көптеген дәлелдер желісі бұл деректердің ежелгі діни нанымдар мен салт-дәстүрлер туралы не айтатынын түсіну үшін жалпы "рәсім" белгісінен асып түсуге мүмкіндік береді. Дінтану мен археологиялық теорияға негізделген рәсімдерге және дүние жүзіндегі өткен қоғамдардың заттай дәлелдеріне негізделген тәсілдерді пайдалана отырып, студенттер салт-дәстүрлердің әртүрлі формалары, археологиялық жазбаларда қандай дәлелдер қалдыратыны және жазбаша дәлелдер болмаған кезде оларды қалай түсіндіру керектігі туралы білетін болады.күрделі және символдық мінез-құлықты түсіндіру үшін қол жетімді. Студенттер өздерінің археологиялық білімдері мен интерпретациялық дағдыларын қасиетті кеңістікті, артефактілерді және оқулар, дәрістер мен пікірталастарда келтірілген қосымша дәлелдемелерді зерттеу арқылы дамытады. Олар сондай-ақ діни және ғұрыптық тәжірибелермен байланысты терминологияны қолдана отырып, сенімділікке ие болады, мысалы, шектеу, қасиетті және сенім жүйелері. Олар өз білімдерін салттық орындардағы материалдарды сипаттау, салыстыру және түсіндіру арқылы қолданады.

ANT 475: Сандық этнография
Бұл жоғарғы деңгейдегі семинар студенттерді жаңа коммуникациялық технологиялардың: ұялы телефондар мен Интернет, әлеуметтік желілер мен виртуалды әлемдер арқылы байланыс және әлеуметтік белсенділігін зерттеуге үйретеді. Қандай әлеуметтік және мәдени әмбебаптар бізді жаңа медиада бар? Жаңа медиа әлеуметтік құрылымдар, қарым-қатынастар және өзара әрекеттесу үшін жаңа мүмкіндіктерді қалай ұсынады? Интернетте этнографияны жүргізу үшін қандай жаңа әдістер қажет? Біз осы мәселелерді аудиторияда монографияларды, мақалалар мен әдістемелік нұсқаулықтарды оқу арқылы, дәстүрлі талқылау арқылы виртуалды әлемдегі кәсіпорындарда және онлайн-кәсіпорындарда эксперименттер жолымен оқып шығамыз.

ANT 498: Capstone I семинары
Capstone семинары – бакалавриаттың антропология бағдарламасының іргелі ерекшелігі болып табылатын бір жылдық курс. Ол бағдарлама барысында алған студенттердің мүмкіндіктерін айқын көрсетуге, күшейтуге және қамтамасыз етуге қызмет етеді. Капстоун семинары екі семестрден тұрады: күзгі семестрде оқытылатын ANT 498, көктемгі семестрде оқытылатын ANT 499. Бағдарламаның төртінші жылы студенттер социология және антропология саласына жататын өздерінің ғылыми жобаларын әзірлеуге, жүргізуге және ұсынуға мүмкіндік алады. Бұл процесте олар әлеуметтану, антропология және онымен байланысты пәндерді, сондай-ақ зерттеу, жазу, қарым-қатынас және презентациялар туралы білімдерін арттырады және дамытады. Күзгі семестрдің басында студенттерге Capstone семинары үшін екі тректің біреуін таңдау ұсынылады: Бірінші трек: тәуелсіз академиялық зерттеу және бакалавриат. Екінші трек: қоғамдастықтың қатысуымен бірлескен зерттеу жобасы және ол бойынша есептер. Күзгі семестрде студенттер өздерінің ғылыми жобаларын әзірлейді, зерттеу құралдарын әзірлейді, тиісті әдебиеттерді қарап шығады, SHSS Этика шолу комитетінің этикасын бағалауды мақұлдайды және деректер жинауға кіріседі. зерттеу құралдарын әзірлеп, тиісті әдебиеттерді қарап шығыңыз, SHSS Этика бойынша шолу комитетінің этикалық сараптамасын мақұлдаңыз және деректер жинауды бастаңыз. Зерттеу құралдарын әзірлеп, тиісті әдебиеттерді қарап шығыңыз, SHSS Этика бойынша шолу комитетінің этикалық сараптамасын мақұлдаңыз және деректер жинауды бастаңыз.

ANT 499: Capstone II семинары
Capstone семинары – бакалавриаттың антропология бағдарламасының іргелі ерекшелігі болып табылатын бір жылдық курс. Ол студенттердің бағдарлама барысында алған мүмкіндіктерін айқын көрсетуге, күшейтуге және қамтамасыз етуге қызмет етеді. Капстоун семинары екі семестрден тұрады: күзгі семестрде оқытылатын ANT 498, көктемгі семестрде оқытылатын ANT 499. Бағдарламаның төртінші жылы студенттердің әдетте әлеуметтану және антропология салаларына енетін өздерінің ғылыми жобаларын жобалауға, жүргізуге және ұсынуға мүмкіндіктері болады. Бұл процесте олар әлеуметтану, антропология және аралас пәндерді, сондай-ақ зерттеу, жазу, қарым-қатынас және презентациялар туралы білімдерін арттырады және дамытады. Күзгі семестрдің басында студенттерге Capstone семинары үшін екі тректің біреуін таңдау ұсынылады: Бірінші трек: тәуелсіз академиялық зерттеу және бакалавриат. Екінші трек: қоғамдастықпен бірлескен зерттеу жобасы және ол бойынша есептер. Көктемгі семестрде студенттер жиналған деректерді талдайды, олардың қорытындыларын жазып, нәтижелерін қоғамдық конференцияға ұсынады. Бір студент деген трек түпнұсқалы ғылыми мақаланы жазу және жариялауы керек. Бұдан басқа, осы студенттерге өз жұмыстарын кеңінен таратуға, соның ішінде академиялық журналдарда жариялауға немесе өздерінің жұмысын танылған академиялық конференцияларда ұсынуға болады. «Екінші трек» студенттері де өз нәтижелерін өз қауымдастықтарына (ұйымдарына) ауызша ұсынымдар, көрмелер түрінде ұсынады немесе әлеуметтік желілерді пайдаланады.
Антропологиядағы мансап
Антропология мансапқа қалай көмектесе алады?

Антропология курстары тек қызықты мазмұнды ұсынып қана қоймайды, сонымен қатар біздің түлектерді жұмысқа орналасуға дайындайды. Мысалы, «Археологиядағы қателіктерде» студенттер әйгілі антропологияның жалғандығы туралы ғана емес, сонымен қатар жаңалықты сыни түрде қалай оқып үйреніп қана қоймайды, сонымен қатар қоғамдық тұтыну идеяларының жолдары туралы қалай түсіндіруге болатындығын көрсетеді. Бұл курс маркетинг, кеңес беру, саясат және коммерциялық емес мүдделі адамдар үшін өте қолайлы. Ол оқушыларды сыни ойлауға үйретеді, сондай-ақ жазу, ұсыну және түрлі аудиторияларға жол табу сияқты қажетті дағдыларды жетілдіруге мүмкіндік береді.

«Тамақ және Қоғам» сабағында студенттер тамақ тарихының барлық аспектілері, оны өндіру, тарату және тұтыну туралы біледі. Класс студенттерді фермерлік шаруашылық, аграрлық ғылым мен техниканың жетістіктері, ГМО айналасындағы саясат пен ғылым, семіздік пен өңделген тағамдардың арасындағы байланыс, азық-түлік қауіпсіздігі мен тамақтануға арналған десерттер, бүкіл әлемдегі дәстүрлі емдәмдердің рөлі сияқты тақырыптарды ұсынады және жаһанданудың жергілікті емдәмға әсерін көрсетеді. Студенттер күнделікті өмірлеріне және өздерінің емдәмідеріне үйрететін нәрселерді, сондай-ақ олар сатып алу, дайындау және жеу тәсілдерін таңдайды. Үкіметте немесе ауыл шаруашылығы мен мал шаруашылығында саясаткер ретінде жұмыс істегісі келетіндер тарих пен қазіргі оқиғаларды жақсы түсінеді, сондай-ақ олар туралы әңгімелесу және жазу тәсілдерін таңдайды. Медицинада, қоғамдық денсаулыққа және диетологияға қызығатын адамдар осы курстан пайда көреді, себебі бұл науқастар мен клиенттермен жақсы қарым-қатынас жасауға көмектеседі.
Кейбір сыныптарда студенттер шағын-этнографиялық зерттеулер жүргізетін зерттеу компоненті бар. Шағын этнография зерттеулері студенттерге зерттеу жүргізу және оның тұжырымдамаларын қалай жасау, зерттеу сұрақтарын қалай таңдау керек екеніне және қорытынды жасауға қалай үйретеді. Бұл кез-келген маркетинг тұтынушыларды зерттеуді – зерттеу жүргізілуі тиіс кез келген үкіметтік бағдарламада, ҮЕҰ-да жұмыс істеу және т.б. үшін пайдалы. «Сандық этнография» сабағында, атап айтқанда, студенттер зерттеу этикасын егжей-тегжейлі зерттеп, өздерінің зерттеулерін институционалдық шолу кеңесіне жібереді; тіпті корпоративтік сектордың зерттеушілері де зерттеу этикасы туралы ойланулары тиіс! Студенттер Интернеттегі адамдарға арналған әлеуметтік зерттеулердің сапалы әдістерінің нақты қосымшаларын оқып жатыр.

Көптеген курстардың теориялық негізі бар. Әлеуметтік теорияны зерделеу және әртүрлі әлеуметтік-мәдени тәжірибелердің этнографиялық тақырыптық кейстерін оқып шығу мәдени құндылықтарды түсінуді, адамдар не істеп жатқанын және не үшін істейтінін түсінуді білдіреді. Бұл үкіметке немесе саясатқа барғысы келетіндерге пайдалы. Неге саясаткерлер жұмыс істейді? Қандай мәдени құндылық белгілі бір саясатты жасаған және неліктен жақсы идея сияқты көрінеді? Қандай мәдени құндылық осы саясатты табысқа немесе сәтсіздікке әкеледі? Ол сондай-ақ тұтынушыларды зерттеу үшін де пайдалы. Неліктен инженерлер белгілі бір жолмен өнім жасайды? (Міне, гендер мен Amazon Echo және Google Home: шынымен жақсы мысал: https://medium.com/startup-grind/google-home-vs-alexa-56e26f69ac77)

Антропологтар қандай мансап жасай алады?
Танымалдылыққа қарамастан, барлық антрополог археолог немесе Индиана Джонсқа еліктеуші емес. Антропологтар білім алудан бастап юриспруденцияға дейін, көптеген мансап жолдарын жасай алады. Антропологтар өз дағдыларын қолданатын салалардың кейбір мысалдары:
  • Білім беруді басқару / аутрич / менеджмент
  • Мәдени ресурстарды басқару (CRM)
  • Бағалау / Бағалау
  • Денсаулық (халықаралық / қоғамдық денсаулық)
  • Мұражай / бақылау / жоба дизайны
  • Қоршаған орта және табиғи ресурстар
  • Қоғамды дамыту
  • Бизнес
  • Адвокаттық қызмет (адам құқықтары / әлеуметтік әділеттілік)
  • Туризм / мұра
  • Адам / Әлеуметтік қызметтер
  • Денсаулықты басқару / қызметтер / жеткізу
  • Басқару консалтингі
  • Дизайн (өнімдер мен қызметтер)
  • Әлеуметтік салдарды бағалау
  • Халықаралық даму
  • Нарық зерттеулері
  • Заң / Қылмыстық сот әділдігі/ Құқық қолдану
  • Бұқаралық коммуникация
  • Гуманитарлық күштер
Антропология мамандықтарының атаулары:
  • Мұражай менеджері / кураторы
  • Даму бойынша маман
  • Сәулет тарихшысы
  • Археолог
  • архивариус
  • Сарапшы
  • Қаланы жоспарлаушы
  • кеңесші
  • Кеңесші, халықаралық даму, аймақаралық және жаһандық жобалар
  • Денсаулық сақтау саясаты жөніндегі кеңесші
  • Тіл кеңесшісі
  • Денсаулық сақтау менеджері / Ғылыми қызметкер
  • Әлеуметтік-эпидемиологиялық зерттеуші
  • Дискурс талдау / педагог / байланыс жөніндегі маман
  • Ұйымдастыру бойынша кеңесші
  • үйлестірушісі
  • Жаратылыстану тарихының далалық мұражайы
  • даму
  • Білім беруді дамыту ассистенті
  • Даму антропологы, халықаралық даму
  • Экономикалық даму жөніндегі қызметкер
  • Саяси талдаушы
  • Бағдарламалық жасақтама аналитигі
  • Бағдарлама ассистенті
  • Бағдарлама үйлестірушісі
  • Зерттеуші
  • Жерді пайдалану жөніндегі маман
  • Санақ сарапшысы
  • Geographic Information System Analyst немесе Техник
  • Орналасқан жердің талдаушылары
  • Жылжымайтын мүлікті бағалаушылар, зерттеушілер
  • Карталарды, мәтіндерді, атластарды жазу және редакциялау
  • Экологиялық талдаушы
Қабылдау талаптары
Тілдік тест нәтижелерінің ең төменгі өту талаптары:

      

  Жазу 

Оқылым

  Тыңдалым

  Сөйлеу

Жалпы балл

  Academic IELTS

6.0

5.5

5.5

5.5

6.0

TOEFL iBT

ETS сайтында көрсетілген TOEFL балама балы;


Қосымша талаптар:
  • Халықаралық және/немесе республикалық олимпиада жүлдегерлеріне IELTS және TOEFL iBT ең төменгі талаптар жоқ
  • Конкурста тек superscoring-сіз IELTS/TOEFL тесті қарастырылады.
  • IELTS Online, IELTS Indicator немесе TOEFL iBT Home Edition, TOEFL PDT конкурста қарастырылмайды.
  • IELTS/TOEFL тесттердің сертификаттары талапкер оқуға тапсырып жатқан тиісті академиялық жылдың 1-тамызына дейін қолданылу мерзімі аяқталмаған болса ғана жарамды болып есептелінеді. 2024 жылдың 1 тамызына дейін тапсырылған тест нәтижелері конкурста қарастырылмайды.
  • IELTS жалпы балы 6,0 болатын бакалавриат бағдарламасына оқуға қабылдануға ұсынылған талапкерлер Университеттің ішкі құжаттары бойынша белгілі бір оқу шарттарына сәйкес келуі керек
Жалпы қабылдау талаптары

Жалпы талаптар

Ең төменгі өту талаптары

Қосымша

Ағылшын тілінің деңгейі

IELTS жалпы балл: 6.0.

Ең төменгі көрсеткіш: 6.0 - Жазу; 5.5 - Тыңдалым, Сөйлеу, Оқылым


немесе


ETS сайтында көрсетілген TOEFL балама балы

Өз есебінен төленді;

IELTS/TOEFL емтихандары жоғары ұпайсыз қарастырылады;

IELTS/TOEFL емтихандарын тест орталығында (қашықтықтан емес) жеке тапсыру керек;

Жақсартылған тілдік емтихан нәтижелерін кейінірек жібере аласыз. Мерзімі веб-сайтта қол жетімді болады.

GPA немесе эквивалент**


және/немесе


ҰБТ ағылшын тілінде***

GPA: 4.0 из 5.0

ҰБТ:

1. Математикалық сауаттылық: 10 нан 8

2. Оқу сауаттылығы 10 нан 8

3. Жалпы балл: 85

*Бакалавриат бағдарламасына оқуға қабылдануға ұсынылған талапкерлер Университеттің ішкі құжаттары бойынша белгілі бір оқу шарттарына сәйкес келуі керек.

**Басқа бағалау шкалалары эквиваленттілік үшін GPA 5.0 шкаласына түрлендіру керек.

***Тек белгіленген мерзімге дейін ұсынылған соңғы сертификат қарастырылады. Superscoring қолданылмайды.

Қаржылай көмек және гранттар
NUET талапкерлері
NUET санаты бойынша ең төменгі қабылдау талаптары

Емтихан

 

NUET

Конкурсқа қатысу үшін 120 жалпы балл және 50,50 әр пән бойынша өту балл (Математика, Сыни тұрғыдан ойлау және мәселелерді шешу дағдылары).

Ең төменгі балл алған талапкерлер NUFYP бағдарламасының конкурсына қарастырылуы мүмкін.

Сұхбат

Мектептің талабы бойынша


NUET (NU Entrance Test) – Назарбаев Университетінде білім алу үшін талапкердің академиялық дайындығы деңгейін анықтайтын тест
  • «Математика» және «Сыни тұрғыдан ойлау және мәселелерді шешу дағдылары» пәндері бойынша білімі бағаланады.
  • Сұрақтар саны – 60.
  • Тест мазмұны– бірнеше жауап нұсқалары бар сұрақтар.
  • Тест ұзақтығы – 120 минут. Ең төменгі өту баллы – Қабылдау комиссиясымен анықталады.
  • Емтихан нәтижесі 6 апта ішінде Жеке кабинетте орналастырылады.
  • Қабылдау емтихандарының тапсырмаларын, олардың ережелері мен ұзақтығын Тест әкімшілері өзгертуі мүмкін.
  • Емтиханға кіру рұқсаты туралы ақпарат талапкердің Жеке кабинетінде орналастырылады.
  • Тестіге бір апта қалғанда талапкердің электрондық поштасына емтиханның өтетін орны немесе формат туралы ақпарат, уақыты, қажетті құжаттар мен емтихан ережелері туралы ақпарат жіберіледі.
  • Емтихан нәтижесі талапкердің Жеке кабинетінде сақталады және қосымша жеке электрондық поштасына жіберіледі. Егер тестілеуден өту ережелері немесе шарттары бұзылған болса, талапкердің нәтижелері жойылады. Бұл жағдайда, талапкер конкурстан шығарылады.
  • Тест нәтижелері бойынша апелляция көзделмеген.
  • NUET құны – 5 000 теңге.

SAT/ACT талапкерлері
SAT/ACT талапкерлеріне арналған ең төменгі қабылдау талаптары

Емтихан

 

Digital SAT*

немесе ACT

Digital SAT Reasoning Test – 1240

немесе

ACT – 26

Сұхбат

Мектептің талабы бойынша    

SAT/ACT тесттердің сертификаттары талапкер оқуға тапсырып жатқан тиісті академиялық жылдың 1-тамызына дейін қолданылу мерзімі аяқталмаған болса ғана жарамды болып есептелінеді. Конкурстық іріктеу шеңберінде SAT/ACT сертификаттардың қолданылу мерзімі екі жыл болып есептеледі. 2025 жылдың желтоқсан айынан кейін тапсырылған SAT/ACT нәтижелері қабылданбайды.
*SAT/ACT нәтижелері superscoring-сіз қарастырылады. 
**Конкурста тек Digital SAT тесті қарастырылады.

IВ Diploma иегерлері*
IВ Diploma иегерлері** бойынша ең төменгі қабылдау талаптары

Диплом

 

IB DP бойынша ең төменгі талаптар   

жалпы балл 30

және 4, 4, 5 балл жоғары деңгейдегі 3 пән бойынша

Сұхбат

Мектептің талабы бойынша   


*Осы санатта өтінім беру мерзімі аяқталғанға дейін IВ Diploma бойынша қорытынды нәтижелерін алған IВ Diploma иегерлері ғана конкурсқа қатыса алады (Конкурстық іріктеу шеңберінде IB диплом қолданылу мерзімі екі жыл болып есептеледі). Конкурста 2024 және 2025 жылдардағы дипломдар есептеледі
**IB Diploma иегерлері келесі санаттардың бірі бойынша конкурсқа қатыса алады: "SAT/ACT талапкерлері", “NUET талапкерлері” немесе “Халықаралық және/немесе республикалық олимпиада жүлдегерлері” (аталған санаттарға қойылатын талаптарды сайттан қараңыз).

A-level/NIS Grade 12 Certificate иегерлері*
A-level/NIS Grade 12 Certificate иегерлері** бойынша ең төменгі қабылдау талаптары

Сертификат


A-level/NIS 12 Grade Certificate нәтижелері

Үш пәннен кем дегенде ABB (талапкер таңдауымен)

Сұхбат

Мектептің талабы бойынша


*Осы санатта, өтінім беру мерзімі аяқталғанға дейін A-level/NIS Grade 12 Certificate қорытынды нәтижелерін алған, A-level/NIS Grade 12 Certificate иегерлері ғана конкурсқа қатыса алады (Конкурстық іріктеу шеңберінде A-level дипломдары және NIS Grade 12 Certificate-тардың қолданылу мерзімі екі жыл болып есептеледі). Конкурста 2024 және 2025 жылдардағы сертификаттарды есептеледі.
**A-level/NIS Grade 12 Certificate иегерлері келесі санаттардың бірі бойынша конкурсқа қатыса алады:"SAT/ACT талапкерлері", “NUET талапкерлері” немесе “Халықаралық және/немесе республикалық олимпиада жүлдегерлері” (аталған санаттарға қойылатын талаптарды сайттан қараңыз).

Халықаралық және/немесе республикалық олимпиада жүлдегерлері
Бакалавриат бағдарламаларына конкурсқа «Олимпиада жеңімпаздары» санаты бойынша қатысуға арналған пәндік олимпиадалар тізімі*
Халықаралық пәндік олимпиадалар 
  • Математика бойынша халықаралық олимпиада (IMO) 
  • Физика бойынша халықаралық олимпиада (IPhO) 
  • Химия бойынша халықаралық олимпиада (IChO) 
  • Биология бойынша халықаралық олимпиада (IBO) 
  • Информатика бойынша халықаралық олимпиада (IOI) 
  • Арнайы мамандандырылған мектептердің математика, физика мен информатика бойынша Халықаралық Жәутіков олимпиадасы 
  • Мектеп оқушыларының химия бойынша Халықаралық Менделеев олимпиадасы 
Қазақстан Республикасының республикалық пәндік олимпиадалар тізімі 
  • Математика бойынша республикалық олимпиада 
  • Физика бойынша республикалық олимпиада 
  • Химия бойынша республикалық олимпиада 
  • Биология бойынша республикалық олимпиада 
  • Информатика бойынша республикалық олимпиада
*Конкурсқа республикалық олимпиада және халықаралық олимпиада жүлделерін қатар иеленген талапкерлер де қатыса алады. 

Халықаралық және республикалық олимпиадалардың жеңімпаздары болып табылатын талапкерлер үшін барлық Мектептер бойынша ең төменгі қабылдау талаптары

Олимпиада түрі

Жүлделі орын

Сұхбат

Халықаралық пәндік олимпиада

Алтын, күміс немесе қола (I, II, III орын) – соңғы үш жылда

Қажет


Республикалық пәндік олимпиада

Алтын немесе күміс (I, II орын) – ағымдағы оқу жылында

2025–2026 оқу жылына үміткерлер үшін маңызды даталар
Онлайн өтінімдерді беру соңғы мерзімдері:
Жалпы қабылдау:
  • Қазақстан Республикасының азаматтары үшін: 2026 жылғы 24 шілде (14:00, Астана уақыты)
  • Алдын ала визаны рәсімдеуді талап ететін елдерден келген халықаралық азаматтары үшін: 2026 жылдың 1 маусымы (14:00, Астана уақыты)
  • Қазақстанға келу кезінде визаны рәсімдеуге болатын елдерден келген халықаралық азаматтары үшін: 2026 жылғы 24 шілде (14:00, Астана уақыты)
Қаржылай көмек және гранттар үшін соңғы мерзімдер:
  • NUET талапкерлері (NUFYP және бакалавриат бағдарламалары, халықаралық талапкерлерді қоса): 2025 жылғы 20 қараша   (14:00, Астана уақыты)
  • Халықаралық талапкерлер (тек бакалавриат бағдарламалары және NUFYP бағдарламасына SAT/ACT): 2026 жылғы 28 қаңтар (14:00, Астана уақыты) 
  • Басқа санаттар (тек бакалавриат бағдарламалары): 2026 жылғы 28 қаңтар   (14:00, Астана уақыты)
IELTS/TOEFL, SAT/ACT сертификаттарын тапсырудың соңғы мерзімдері:
Жалпы қабылдау:
  • Қазақстан Республикасының азаматтары үшін: 2026 жылғы 24 шілде (23:59, Астана уақыты)
  • Алдын ала визаны рәсімдеуді талап ететін елдерден келген халықаралық азаматтары үшін: 2026 жылдың 1 маусымы (23:59, Астана уақыты)
  • Қазақстанға келу кезінде визаны рәсімдеуге болатын елдерден келген халықаралық азаматтары үшін: 2026 жылғы 24 шілде (23:59, Астана уақыты)
Қаржылай көмек және гранттар үшін соңғы мерзімдер:
  • NUET талапкерлері (NUFYP және бакалавриат бағдарламалары, халықаралық талапкерлерді қоса): 2025 жылғы 8 желтоқсан (23:59, Астана уақыты)
  • Халықаралық талапкерлер (тек бакалавриат бағдарламалары және NUFYP бағдарламасына SAT/ACT): 2026 жылғы 12 ақпан (23:59, Астана уақыты); SAT/ACT: 2026 жылғы 12 ақпан (23:59, Астана уақыты)
  • Басқа санаттар (тек бакалавриат бағдарламалары): IELTS/TOEFL: 2026 жылғы 12 ақпан (23:59, Астана уақыты); SAT/ACT: 2026 жылғы 12 ақпан (23:59, Астана уақыты). Соңғы SAT емтиханы: 2025 жылғы 6 желтоқсан. Соңғы ACT емтиханы: 2025 жылғы 13 желтоқсан
Бағдарлау аптасы: Тамыз 2026 ж.
Оқудың басталуы: Тамыз 2026 ж.
Оқу ақысы
Бакалавриат бағдарламасы

Бакалавриат бағдарламаларының оқу ақысы 2025/2026 оқу жылына жергілікті және халықаралық студенттер үшін $15,000 (7 665 000 теңге) құрайды.

Оқу ақысы туралы толығырақ білу үшін bursars_office@nu.edu.kz электрондық поштасы арқылы хабарласыңыз.
Қабылдауға ұсынылатын үздік халықаралық үміткерлер Абай Құнанбаев атындағы стипендияға қарастырылу мүмкіндігі бар.
Қаржылық көмек және грант талаптары туралы толығырақ білу үшін nu.edu.kz сайтына кіріңіз.

Өтінімді қалай тапсыру керек?
Өтініш берушілер конкурсқа қатысу үшін онлайн тіркеуден өтуі тиіс:
1 - қадам. Жеке кабинет ашу
admissions.nu.edu.kz порталында «Тіркелу» батырмасын басып, тіркелу терезесінде қажетті ақпаратты ағылшын тілінде енгізіңіз. «Академиялық дәреже» бөлімінде «Бакалавриат» бағдарламасын таңдау кажет.
Тіркелуді аяқтағаннан кейін Сіздің электрондық поштаңызға жіберілген авторизация сілтемесі арқылы тіркелуді растаңыз.

Жеке кабинетіңізде өтінім беру нұсқаулығымен міндетті түрде танысыңыз.

Іріктеу конкурсына келесі санаттарға жататын талапкерлер қатыса алады:
1. Орта білім беру ұйымдарының соңғы сынып оқушылары және техникалық және кәсіби, орта білімнен кейінгі ұйымдардың соңғы курс студенттері;
2. Жоғарғы оқу орындарының білім алушылары;
3. Орта, орта білімнен кейінгі және жоғары білімі бар адамдар.
2 - қадам. Өтінім нысанын толтыру

Жеке кабинеттің «My Application Forms» бөлімінде Foundation and Undergraduate Programs сілтемесін ашыңыз. Foundation and Undergraduate Application Form өтінім беру нысанын онлайн түрде толтырыңыз және оған қоса онлайн нысанға сәйкес дербес деректерді өңдеуге келісіміңізді беріңіз. Өтінім беру нысаның барлық сұрақтарына жауап бергеннен кейін жеке ақпаратты тексеріп, «Upload» батырмасын басыңыз.

3 - қадам. Қажетті құжаттарды тапсыру
Өтінім беру нысанын толтырғаннан кейін Жеке кабинеттің «My Application Forms» бөлімінде мына құжаттарды жүктеу қажет:

1. Оқу орнынан берілетін анықтаманың (фотомен бірге) сканерленген көшірмесі (Жеке кабинетте 3 тілде ұсынылған үлгілердің біреуін таңдаңыз) немесе бар болған жағдайда қосымшасы бар аттестат/дипломның сканерленген көшірмесі.
2. Жеке куәліктің және/немесе паспорттың сканерленген көшірмесі. eGov немесе басқа порталдан/електрондық сервистерден алынған көшірме қарастырылмайды. Маңызды: қабылдау емтиханын тапсыру үшін талапкерде Жеке кабинетке жүктелген паспорттың немесе жеке куәліктің түпнұсқасы міндетті түрде болу керек;
Жеке кабинеттің «Profile» бөліміне құжаттарға арналған 3*4 форматындағы фотоны жүктеңіз.
Қажетті құжаттардың форматы Жеке кабинетте орналасқан.
4 - қадам. Тіркелу жарнасын төлеу және өтінім беру
Өтінім беру процесін аяқтау үшін Жеке кабинетіңіздегі «My Application Forms» бөліміндегі «PAY AND SUBMIT APPLICATION» түймесін басыңыз. Тіркелу жарнасы Жеке кабинетте қолжетімді төлем опциялары арқылы онлайн режимінде төленеді. Тіркелу жарнасын төлеудің басқа әдістерін қолдану қабылданбайды.
Тіркелу жарнасы 10 000 теңгені құрайды. Тіркелу жарнасы өтінімдерді қабылдаудың бірінші ресми бекітілген мерзімге дейін соңғы екі апта ішінде және өтінімдерді қабылдауды ұзарту кезеңінде тіркелу жарнасы 3 есеге артады (30 000 тенге). Өтінім берудің нәтижесіне немесе төлем қателеріне қарамастан, тіркелу жарнасы қайтарылмайды.
Банк картасы болмаған жағдайда, талапкер басқа адамның картасын пайдалана алады.
Тіркелу аяқталғаннан кейін өтінім беру нысанына өзгерістер енгізу және жүктелген құжаттарды ауыстыру мүмкін емес.

Студенттерді оқуға қабылдау департаментінің қызметкерлері Сіздің өтініміңіз бен құжаттарыңызды тексереді және қажет болған жағдайда, Сізге электрондық поштаңызға қандай құжаттарды және қай күнге дейін түзету керектігін хабарлайды. Толық емес және қате толтырылған (түзетілмеген) өтінімдер конкурста қарастырылмайды.

5 - қадам. IELTS/TOEFL сертификатын ұсыну (тіркеу жарнасын төлеп, өтінім бергеннен кейін ғана)
Талапкерлер IELTS/TOEFL сертификаттарын тапсыру үшін келесі талаптарды орындау қажет:
1. IELTS/TOEFL жарамды сертификаттың ресми электрондық нұсқасы Тест әкімшісі арқылы тікелей Назарбаев Университетіне жіберілуі қажет;
2. Сертификаттың сканерленген көшірмесін жүктеу және оның бірегей нөмірін Жеке кабинеттің «Upload IELTS/TOEFL results» бөліміне енгізу қажет. Конкурсқа қатысу үшін сертификаттың кез-келген санын тапсыруға болады, алайда Жеке кабинетке тек соңғы болып жүктелген сертификат қана қарастырылады.

IELTS/TOEFL сертификаттары суперскорингсіз қарастырылады.
Тест әкімшісі немесе Тест орталығы арқылы тест нәтижелерін тапсыру үшін кодтар туралы маңызды ақпаратқа назар аударыңыз:
  • IELTS үшін код: NU, Admissions Department
  • TOEFL iBT үшін код: 6762
Талапкердің Жеке кабинетінде IELTS/TOEFL сертификатын тапсыру бойынша толық Нұсқаулықты оқыңыз.
  • Тілдік тесттер нәтижелерінің ең төменгі талаптарымен «Қабылдау емтихандары мен талаптары» бөлімінде танысуға болады.
  • Тест орталығында емес, қашықтықтан тапсыруды ұсынатын тест нәтижелері, атап айтқанда, IELTS Online, TOEFL iBT Home Edition және TOEFL PDT нәтижелері конкурста қарастырылмайды;
  • Тапсырылатын сертификаттар тиісті оқу жылының басы, яғни 2026 жылдың 1 тамызына дейін жарамды болу керек.
  • IELTS/TOEFL сертификаттарын ұсынудың соңғы мерзімі «Маңызды күндер» бөлімінде көрсетілген.
IELTS/TOEFL сертификаттарының Назарбаев Университетінің электрондық базасына енгізу Университет құзыретіне кірмейді. Сіз Тест орталығына өзіңіз хабарласып, кажетті сертификаттың жіберілгендігіне көз жеткізуіңіз қажет. Бұл әрекет кем дегенде 7-10 жұмыс күнін алатынын ескертеміз. Егер сертификат Студенттерді оқуға қабылдау департаменті белгілеген мерзімінен кеш келсе, нәтижелер конкурста қарастырылмайды.
Алдағы қадамдар
NUET емтиханына 1-2 апта қалғанда электрондық поштаңызды тексеріңіз, себебі Сізге емтихандағы тәртіп ережелері, емтиханның өту орны мен уақыты туралы ақпарат жіберіледі.

Кейбір жағдайларда Университет хабарламалары спам жәшігінде болуы мүмкін екендігін есте сақтаңыз.

Қазір өтініш беру
Оқуға түсу
Онлайн өтінімді беру үшін біздің қадамдық нұсқаулығымызды орындаңыз:

  1. Қабылдау талаптарымен танысыңыз
  2. «Өтінім беру» батырмасын басып, Университеттің қабылдау порталына өтіңіз
  3. Тіркелгі жасап, қажетті оқу деңгейі мен бағдарламаны таңдаңыз
  4. Өтінім формасын толтырып, қажетті құжаттарды тіркеңіз
  5. Тіркеу жарнасын төлеп, өтінім беру үдерісін аяқтаңыз
Оқуға түсу

Алғашқы қадам жаса.

Форманы толтырып, байланыс бастаңыз — біздің бағдарлама мамандарының бірі сізбен тікелей хабарласады. Сондай-ақ, сіз біздің ақпараттық материалдарды жүктеу сілтемесін және бағдарламалар туралы толық мәліметі бар хаттарды аласыз

Алғашқы қадам жаса →