SOC 101: Социологияға кіріспе
Бұл курс сізге әлеуметтану саласымен таныстырады, олар топтар мен олардың жасайтын қоғамдарын зерттейді. Әлеуметтану біздің жеке тәжірибемізді кең әлеуметтік және тарихи процестер мен институттар контекстінде түсінуге көмектеседі немесе әлеуметтанушы C. Райт Миллстің (1959) айтуынша, біздің «жеке мәселелерімізді» «әлеуметтік мәселелермен» байланыстырады. Сонымен қатар, әлеуметтанушылар зерттеген («микро» -дан бастап «макро»-ға деңгейдегі жүйелік үдерістерге дейін) оқылатын көптеген тақырыптармен таныстырамыз, курс сонымен бірге әлеуметтанушылар қоғам туралы сұрақтарға жауабында пайдаланатын кейбір құралдармен (теория және зерттеу әдістерімен) таныстырады.
SOC 115: Жаһандық әлеуметтік проблемалар
«Жаһандық әлеуметтік проблемалар» - бұл ғаламдық құбылыстардың біздің күнделікті өмірімізге әсер етуіне ден қоятын әлеуметтану курсы. Семестр бойы біз әлемдегі аштық және жаһандық теңсіздік сияқты халықаралық әлеуметтік мәселелерді әлеуметтану тұрғысынан түсіндіруді қарайтын боламыз. Әлеуметтанушылар қоғамның жеке мінез-құлқына әсері мен жеке мінез-құлықтың қоғамға ықпалын сипаттауға тырысады. Әлеуметтанушылардың жеке мінез-құлыққа қатысты бірғана қарапайым түсіндіруі жоқ, сондықтан әлеуметтанушылардың халықаралық әлеуметтік мәселелерді қалай түсіндіретіні туралы түрлі теориялар мен зерттеулерді зерделейтін боламыз. Курстың бірінші жартысы көптеген өлшемдер бойынша жаһандық теңсіздіктің теорияларын түсінуге арналған. Курстың екінші жартысында біз әйелдерге білім беру, терроризм және демократиямен байланысты әртүрлі мәселелерді қарастырамыз, бұл олармен байланысты болуы мүмкін әлеуметтік аспектілерді жақсы түсіну үшін керек.
SOC 201: Әлеуметтік ғылымды зерттеу әдістері
Әлеуметтік зерттеулерді зерттеу әдістері зерттеуді дамыту, өлшеу, іріктеу және талдау сияқты сандық және сапалы зерттеулердегі негізгі ұғымдарды енгізу ретінде әзірленген. Курс сондай-ақ сауалнама, эксперименталдық әдістер, сауалнама және байқау сияқты әлеуметтік зерттеулердің әр түрлі әдістері туралы ақпарат береді.
SOC 203: Әлеуметтанудағы сандық әдістер
Сандық әдістер студенттерге сандық деректерді талдау арқылы жұмыс тәжірибесімен қамтамасыз етеді. Олар әлеуметтік деректерде базалық статистикалық тәсілдерді зерттеу мүмкіндігіне ие болады. Студенттер өздерінің статистикалық ойлау қабілеттерін жақсартады (тиісті статистикалық әдістерді анықтайды, қажетті статистикалық деректерді есептейді және нәтижелерді түсіндіреді), сондай-ақ қолданбалы әдістерді зерттейді.
SOC 210: Гендер және қоғам
Гендер, әлеуметтік практиканың жиынтығы - қоғамның ұйымдастыру принциптерінің бірі болып табылады; ол біздің жеке басымызды және мінез-құлқымызды жеке, әлеуметтік өзара әрекеттесу және әлеуметтік институттарды (білім, жұмыс, дін және отбасы сияқты) қалыптастырады. Бұл курс сізге әлеуметтанудың осы бағытымен, оның ішінде гендерлік институттарды, гендерлік тиістілікке қатысты айырмашылықтарды, гендерлік әлеуметтенуді, өзара әрекеттесудегі гендерлік аспектілерді, «гендерлік» институттарды, гендерлік теңсіздікті және гендерлік және басқа да әлеуметтік секциялардың арасындағы қарым-қатынасты, оның ішінде нәсіліне / ұлтына, әлеуметтік топқа және жасына қатысты өзара байланыстарды қоса алғанда әлеуметтанудың ішкі саласымен таныстырады.
SOC 211: Жаһандық қоғамдағы әлеуметтік әділеттілік
Бұл курста студенттер жаһандану мен адам құқықтары, даму, қысымшылық, нәсілшілдік, этноцентризм, сексизм, теңсіздік, кедейшілік, тәуелділік пен еркіндік сияқты тақырыптарды қоса алғанда, әлеуметтік әділеттілікті зерттеудің негізгі тұжырымдамаларын анықтау және қолдану мүмкіндігін алады. Бұл курс қоғамдар мен мәдениеттердің əлеуметтік әділеттілік пен адам құқықтары туралы идеяларды əр түрлі түсініп, қолданатын көптеген жолдарын бағалайды.
SOC 212 / ANT 285: Азық-түлік және қоғам
Бұл курс қоғам, халық, тамақ өнімдері және саясат арасындағы қарым-қатынасты зерттейді. Біз азық-түлік өнімдері туралы мәдениетаралық көзқарастарды зерттеп, азық-түлік өндірісі, тамақтану мәдениеті және қарқынды ауыл шаруашылығы сияқты түрлі жүйелерді қоғам, үкімет және индустрияландыру арқылы өзгертуге тырысамыз. Сабақтарда зерделенген көптеген тақырыптардың кейбірі - «Үлкен секіріс», «Жасыл революция», ГМО, тұрақтылық пен тамақ өнімдерін өндіру, «этикалық азық-түлік» қозғалысы және әлеуметтік теңсіздік проблемалары және азық-түлікке қол жеткізу.
SOC 213: Жұмыс және қоғам
Жұмыс ресми немесе бейресми экономикада төленетініне немесе төленбейтініне қарамастан біздің өміріміздің ажырамас әрі көп уақыт алатын бөлігі. Әлеуметтану, жұмыс және жұмысқа орналасудың негізгі бағыттарының біріне кіріспе ретінде, бұл курс индустрияландыруға дейінгі және ерте өнеркәсіп қоғамдарындағы жұмыс және жұмыспен қамтудың әлеуметтану саласындағы кіші салалардың бірі ретінде адамдардың жұмысына зерттеу жүргізіледі және қызмет көрсету саласындағы жұмысқа тарихи шолудан басталады, содан кейін көк жағалы қызметкерлердің, менеджерлердің және мамандықтағылардың не істейтініне зерттеу жүргізілетін болады. Одан кейін біз жыныстық, нәсілдік / этникалық тиістілікке, әлеуметтік класс пен көші-қон мәртебесінің және қызметкерлердің тәжірибесінің, сондай-ақ кәсіподақтардың еңбекшілердің құқықтарын қорғаудағы рөліне назар аударамыз. Ақырында, біз «жұмыс істейтін отбасының балансы» және жұмыс орнында жаһанданудың ықпалын қараймыз.
SOC 214: Сапалы зерттеу әдістері
«Сапалық зерттеу әдістері» - бұл атауында көрсетілгендей сізді сапалы зерттеу әдістеріне үйрететін курс және өзіңіздің зерттеуіңізді жүргізуге, талдауға және өткізуге мүмкіндік береді. Бұл тақырып сіздің күнделікті өміріңізден алыс тұрған сияқты болып көрінетініне қарамастан , іс жүзінде сіз зерттеу жүргізесіз - ақпарат жинайсыз, фактілерді түсіндіресіз және күн сайын ақпаратты басқа адамдармен бөлісесіз. Біз осылардың бәрін жолмен ғылыми жолмен осы курста жасаудың формальді жолдарын қараймыз. Курстың барлық кезеңінде сіз кластың зерттеу жобасына қатысу үшін жауапты боласыз - деректер жинау, деректерді талдау және нәтижелерді таныстыру.
SOC 215: Нәсіл және этникалық тиістілік әлеуметтануы
Бұл курс нәсіл және этникалық тиістілік әлеуметтануына жалп кіріспе болып табылады. Біз нәсіл және этникалық тиістілік ұғымдарын статикалық емес, өзгеріп отыратын құбылыстар ретінде түсіне бастаймыз. Біз келесі мәселелерді қараймыз: Нәсіл және этностық тиістілік біздің әлеуметтік өмірімізді қалай қалыптастырады? Нәсілді және этностық тиістілікті зерттеу әлеуметтану тұрғысынан алып қарағанда нені білдіреді? Нәсілдік және этностық тиістілік теңсіздіктің басқа да жүйелерімен (сынып, жыныс) және елеулі әлеуметтік институттармен (білім беру, жұмысқа орналастыру, БАҚ және т.б.) институттармен қалай астасып жатыр? Осы мәселелерді біздің зерттеулерімізде біз оларда орталық тұжырымдамалар, теориялар мен тарихи контекстер баяндалатын нәсілдік және этникалық зерттеулердегі орталық тұжырымдамалар баяндалатын негізгі сөздерді жинаудан бастаймыз. Одан кейін біз ұғымдарды тақырыптық зерттеулер жинағын оқыған кезде пайдаланатын боламыз. Бүкіл курс барысында студенттер өздерінің сыни ойлау дағдыларын кеңейту және көрсету, әлеуметтік идеялармен және күнделікті тәжірибе арасындағы елеулі байланыстарды және олардың өздерінің нәсілдік / этникалық тиістілік тəжірибесінің барынша ірі əлеуметтік жəне тарихи күштермен қалай əрекеттесетінін жақсы түсінетін болады.
SOC 218: Әлеуметтік саясатқа кіріспе
Әлеуметтік саясат деген не? Курс студенттерді әлеуметтік саясаттың тұжырымдамаларымен, терминологиясымен, негізгі теориялармен, пікірталастармен және мен тәсілдермен таныстырады. Курс әлеуметтік жағдайды және әлеуметтік саясатты талдаудағы негізгі теорияларды және эмпирикалық әзірлемелерге шолуды таныстырады. Негізгі тақырыптар талқыланады (мысалы, кедейшілік, мүгедектік, қартаю, иммиграция). Әлеуметтік саясатты талқылау, мүмкіндігінше, Орталық Азия мен Қазақстанның әлеуметтік мәселелерімен байланыстырылатын болады.
SOC 220: Ғылым, технологиялар және қоғам
Осы курстың мақсаты ғылым, техника және қоғам арасындағы өзара қарым-қатынасқа шолу жасау болып табылады: ғылыми практикадан бастап, ғылыми шынайылыққа, технологиялардың дамы мен технологиялардың әлеуметтік өмірге әсеріне дейін. Негізгі тақырыптар ғылыми және қарапайым білім арасындағы айырмашылықты, ғылым мен техниканың әлеуметтік қалыптасуын, ғылым, технология және саясат арасындағы өзара байланысты қамтиды. Бұл курс негізінен екі түрлі топқа бағытталған: біріншіден, Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар мектебінің ғылым мен техниканың әлеуметтік аспектілерін зерттеуге мүдделі студенттері; екіншіден, Ғылым және технологиялар мектебінде оқитын ғылым мен техниканың әлеуметтік негізделген түсінігін алуға мүдделі студенттер.
SOC 221: Халықаралық көші-қон
Бұл курс халықаралық көші-қонның негізгі теориялары мен түсіндірмелері қаралады. Бүкіл курс барысында әртүрлі тәртіптік дәстүрлерден алынған бірінші буын көшіп-қонушыларының көші-қоны мен интеграциясын түсіндіретін микро, мезо және макро деңгейлердегі теориялық тәсілдер мен эмпирикалық зерттеулер талқыланады.. Курста салыстырмалы эмпирикалық зерттеулерге, стратегияларға және қорытындыларға баты назар аударылады. Курс шыққан және баратын елдердегі көшіп-қонудың әлеуметтік, экономикалық, саяси және демографиялық салдарын бағалайды. Онда әлеуметтанулық зерттеулер, оның ішінде нәсілдік, этникалық, гендерлік, трансұлттық процестер, әлеуметтік желілер, саяси институттар мен мемлекеттің маңызды тақырыптары қаралады. Курс сондай-ақ «сызықты» және сегменттелген ассимиляция теориясына сүйенеді және көшіп-қонушылардың қабылдаушы қоғамға интеграциялану проблемаларын туындатады.
SOC 223: Әлеуметтік қозғалыстар: адамдар әлеуметтік өзгерістерді қалай жасайды
Бұл курс қоғамдық қозғалыстарға немесе әлеуметтік өзгерістерді талап етуге және қабылдауға қабілетсіз топтармен ұйымдастырылған әрекеттерге сыни талдау жасайды. Тарихи және қазіргі заманғы қоғамдық қозғалыстарды қалыптастыратын динамиканы, әлеуметтік қозғалыстар қалай қалыптасатындығын және әртүрлі табысқа жету деңгейлерімен танысуға көмектесетін пәнаралық теориялық негіздерді оқып, талқылап отырамыз.
SOC 225: Қоршаған орта және қоғам
Бұл курс студенттерге негізгі теорияларды, әдебиеттерді және экологиялық социологияны терең түсінуге мүмкіндік береді. Семестр барысында студенттер адамзат қоғамдары мен олардың табиғи ортасы арасындағы қатынастарды зерттейді. Бұл курс заманауи қоғамға, әсіресе, қазіргі заманғы Азия қоғамына бағытталған, бірақ осы географиялық аймақпен шектелмейді. Студенттер ресурстарды пайдалану тарихын, тұмса табиғатты сақтауды, ластануды, қоршаған ортаның әртүрлі қозғалыстарын және қоршаған ортаның елеулі зардаптары бар басқа да оқиғаларды қарайды. Олардың перспективаларын одан әрі кеңейту үшін студенттер қоршаған орта режимдерін басқа қоғамдарда зерттеп, табиғи ортаның өздері тұратын қоғаммен қалай өзара қарым-қатынас жасайтындығына нақты қатысады.
ШЫҰ 301: классикалық социологиялық теория
Классикалық социологиялық теорияға осы кіріспеде біз әлеуметтану пәніне зияткерлік келісті қалыптастырған түпнұсқа жұмыстарды оқитын және талқылайтын боламыз, оның ішінде: Карл Маркс (1818-1883 жж, өзінің қызметкері Фридрих Энгельспен бірге 1820-1890) Эмиль Дюркгейм (1858-1917) және Макс Вебер (1864-1920). Осы теоретиктер өнеркәсіп революциясы тұтастай алғанда қоғамда да, сондай-ақ адамдардың күнделікті өмірінде туындаған де қасіретті өзгерістерге талдау жасады. Өнеркәсіптік революция уақытынан бері әлемнің өзгергеніне қарамастан,осы теоретиктердің идеялары мен тұжырымдамаларының бұрынғысынша қазіргі заманғы әлемді талдау кезінде заманауи зерттеушілерге қатысы бар.
SOC 310: Әлеуметтік теңсіздік
Қоғамдар бүкіл әлемде байлықтың, бедел мен биліктің тең бөлінбеуімен сипатталады. Бұл курста біз қоғамдардың қалайша әлеуметтік стратификациялануын, сондай-ақ таптар, нәсіл / этникалық тиістілік және жынысы бойынша басқа да әлеуметтік бөлімшелер арасында теңсіздіктің қалыптасу жолдарын қарайтын боламыз. Біз, сондай-ақ қалайша әлеуметтік институттардың, отбасын, білім беру жүйесін, экономика мен жұмыс орнын, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарын қоса алғанда, теңсіздікті жасау мен ұдайы өндіріп отыратынын қараймыз. Ақырында біз мемлекеттің, үкіметтік емес ұйымдардың және жекелеген тұлғалардың әлеуметтік теңсіздікті төмендетудегі рөлін қараймыз.
SOC 314: Ұйымдар және қоғам
Курстың мақсаты - студенттерді мезо және макро деңгейде талдау үшін заманауи құрылымдармен таныстыру және оларды әлеуметтік мәселелерді және алаңдаушылықты зерттеу үшін осы теорияларды қолдану мүмкіндігін беру. Курстың негізгі теориясы мен тақырыптары ұйымдастыру экологиясын, ресурстарға тәуелділік теориясын, (нео) институционалдық теорияны, ұйымдастыру өзгерістерін, ұйымдық білім беру, көшбасшылық және ұйымаралық қарым-қатынастарды қамтиды.
SOC 317: Экономика және қоғам
Курстың мақсаты - экономика мен қоғамның арасындағы қарым-қатынас шолуын ұсыну: тауарлар мен қызметтерді өндіруден бастап, оларды тарату мен тұтынуға дейін. Бұдан басқа, курс, тұтастай алғанда студенттердің экономиканың құрылымын әлеуметтік негізді түсінуін: желілер, нарықтар және мекемелер – беруге бағытталған. Бұл курс бәрінен бұрын екі әр түрлі топқа бағытталған: біріншіден, әлеуметтік әлемді түсінуге мүдделі және осылайша, кең ауқымды күш-жігерді түсінудің маңыздылығын зерделеуге мүдделі студенттер, екіншіден, экономиканы бір тұтастықта және әлеуметтік негізделген түрде түсінуге мүдделі студенттер.
SOC 318: Трансұлттық әлемдегі сексуалдық және гендерлік аспектілер
Бұл курс студенттерді бакалавриаттың ілгерілетілген деңгейінде трансұлттық және әйелдер / түсті перспективалар жиһанкездерімен таныстырады. Трансұлттық феминизмнің теориясы мен практикасын зерделеп, біз гендерлік және сексуалдық конструкциялардың 1) мәдени ерекшелігі және 2) геосаяси жобалармен, соның ішінде бұрынғы отарлау мен заманауи империалистермен байланысын қараймыз. Этнографияны, әдебиетті, отаршылықтан кейінгі сынды және феменистік теориялардың әртүрлі бағыттарын қоса алғанда, алайда олармен шектелмей, әр түрлі пәнаралық материалдарды оқып және талдап біз гендердің және сексуалдықтың түрлі контекстерде тарихи тұжырымдалғанының және осы тұжырымдалғандардың жаһандық және өзара байланысты әлемде жынысы және сексуалдылық негізінде адам құқықтарын белсендіруді білдіретінінің талдауын жасайтын боламыз.
SOC 321: Қолданбалы саясатты талдау: құралдар мен перспективалар
Бұл курстың мақсаты – саясатты талдауға шолу ұсыну: саяси процесс перспективалары мен тәсілдерінен бастап саяси талдауға қатысы бар практикалық құралдар мен әдістерге дейін. Курс мемлекеттік саясатты зерттеумен ашылады: бұның өзі не және оның мақсаттары қандай. Курстың қалған бөлігі екі жартыға бөлінеді. Бірінші жартысында ол арқылы саясат жасалатын процесс қаралады. Саясаттың өзгеруін тежейтін не? Неліктен кейбір мәселелер саясаттың күн тәртібіне кіреді, ал қалғандары жоқ болып шығады? Дәлелдердің рөлі қандай? Мемлекеттік актерлердің рөлі қандай? Сыртқы субъектілер осы үдерісте қандай билік атқарады? Екінші жартысы саясатты талдау үдерісіне практикалық көзқарас ұсынады: проблеманы анықтаудан бастап, саясат баламаларын сыныптауға, осы баламаларды бағалауға, ақыр соңында, ұсынымдар шығаруға дейін. Осы курстың екінші жартысы студенттерді саясатқа талдау жүргізу үшін қажетті практикалық құралдарды оқытып үйретуге бағытталған. Студенттер осы тақырыпты саясатты әзірлеу процесінде негізгі аспектілерді білумен, барынша кең әлеуметтік контекстерде саяси процестерді табуға және саясатты талдау үшін пайдаланылуы мүмкін құралдар мен әдістерді практикалық түсінумен аяқтайды.
SOC 399: Әлеуметтанудағы арнайы пәндер
Осы курстың нақты тақырыбы ол ұсынылған сайын өзгеріп отыратын болады. Ол жаңа тақырыптарды немесе олар үшін басқа курс әлі жоқ әдеттен тыс тақырыптарды зерделеу үшін пайдаланылады.
SOC 400-404: Әлеуметтанудағы зерттеулерге көмектесу
Бұл курстың мақсаты – студенттерге әлеуметтану және антропология факультетінің зерттеу жобаларына көмек көрсету болып табылады. Зерттеу көмегінің нақты саласы мен сипаты мұғалімдер мен олардың зерттеу жобалары арасында өзгеріп отырады. Студенттердің келесі бір немесе бірнеше жұмысқа қатысуы көзделеді: зерттеу материалдарын дайындау; деректер жинау; деректер базасын басқару; деректерді талдау; зерттеу нәтижелерін жазу. Бұл курс, ең алдымен, зерттеу процесінде тәжірибе жинақтағысы келетін алдыңғы қатарлы антропология мамандарына бағытталған.
SOC 415: Әлеуметтік проблемалар және Еуразиядағы проблемалар
Бүкіл семестр бойы біз Еуразиядағы заманауи әлеуметтік мәселелерді әлеуметтік линзамен қарайтын боламыз. Біз Еуразия аймағының әлеуметтік-экономикалық және саяси контекстіндегі ескі және пайда болатын мәселелер мен саяси жауаптарды қараймыз. Қызықтыратын мәселелердің кейбірі өсе түсіп отырған теңсіздікті, демографияның өзгеруін, денсаулық пен гендерлік мәселелерді, көші-қон және экологиялық мәселелерді қамтиды.
SOC 450/550: Қазіргі Орталық Азия
Бұл курста студенттер Орталық Азияның бес елі - Қазақстан, Қырғызстан, Тәжікстан, Өзбекстан және Түрікменстан туралы біледі.
SOC 498: Каппойнта семинары I бөлім
Capstone Семинары «Әлеуметтану БА» бағдарламасының іргелі сызығы болып табылатын бір жылдық курс. Ол студенттердің бағдарлама барысында алған мүмкіндіктерін шарықтау шегінде, айқын көрсетуге, нығайту және қамтамасыз етуге қызмет етеді. «Капстоун» семинары дәйекті екі семестрден тұрады: күзгі семестрде оқытылатын SOC 862 және көктемгі семестрде білім беретін SOC 499 курсы. Бағдарламаның төртінші курсында студенттер тұтастай алғанда социология және антропология саласына жататын өздерінің ғылыми жобаларын әзірлеуге, жүргізуге және ұсынуға мүмкіндік алады. Бұл процесте олар әлеуметтану, антропология және онымен байланысты пәндерді, сондай-ақ зерттеу, жазу, қарым-қатынас және презентациялар туралы білімдерін нығайтады және дамытады. Күзгі семестрдің басында студенттерге Capstone семинары үшін екі тректің біреуін таңдау ұсынылады: Бірінші трек: тәуелсіз академиялық зерттеу және бакалавр дипломы. Екінші Трек: қоғамдастықтың қатысуымен бірлескен зерттеу жобасы және жоба бойынша есеп. Күзгі семестр бойы студенттер өздерінің ғылыми жобаларын жобалайтын, зерттеу құралдарын әзірлейтін, тиісті әдебиеттерді қарайтын, ГӘҒ Этикаға шолу комитетінің этикасын бағалауға мақұлдау алатын болады және деректер жинауға кіріседі.
SOC 499: Capstone семинары II
Capstone семинары - «Әлеуметтану БА» бағдарламасының іргелі сызығы болып табылатын бір жылдық курс. бакалавриат бағдарламасының негізгі ерекшелігі болып табылатын бір жылдық курс. Ол студенттердің бағдарлама барысында алған мүмкіндіктерін шарықтау шегінде, айқын көрсетуге, нығайту және қамтамасыз етуге қызмет етеді. «Капстоун» семинары дәйекті екі семестрден тұрады: күзгі семестрде оқытылатын SOC 498 және көктемгі семестрде білім беретін SOC 499 курсы. Бағдарламаның төртінші курсында студенттер тұтастай алғанда социология және антропология саласына жататын өздерінің ғылыми жобаларын әзірлеуге, жүргізуге және ұсынуға мүмкіндік алады. Бұл процесте олар әлеуметтану, антропология және онымен байланысты пәндерді, сондай-ақ зерттеу, жазу, қарым-қатынас және презентациялар туралы білімдерін нығайтады және дамытады. Күзгі семестрдің басында студенттерге Capstone семинары үшін екі тректің біреуін таңдау ұсынылады: Бірінші трек: тәуелсіз академиялық зерттеу және бакалавр дипломы. Екінші Трек: қоғамдастықтың қатысуымен бірлескен зерттеу жобасы және жоба бойынша есеп. Көктемгі семестр бойы студенттер жиналған деректерді талдайтын, өз нәтижелерін жазып отыратын, өз нәтижелерін жария конференцияларда ұсынатын болады . Бірінші трек студент түпнұсқалық зерттеу жұмысын жазуы және жария ұсынуы тиіс. Бұдан басқа, осы студенттерге академиялық журналдарда жариялауды немесе өз жұмыстарын танымал академиялық конференцияларда ұсынуды қоса алғанда, өз жұмысын кеңінен тарату жолдарын табу ұсынылатын болады. Сондай-ақ «Трек екі» студенттеріне де өздерінің академиялық зерттеу нәтижелерін өз қоғамдастығында (ұйымдарда) ауызша таныстыру, көрмелер түрінде немесе әлеуметтік желілерді пайдаланып өз жұмысын кеңінен таратудың жолын табу ұсынылатын болады.
SOC 514 / PLS 514 / EAS 506: Зерттеудің сапалы әдістері
Адамдармен сұхбатты қалай жүргізу керек және қоршаған әлемді қалай қадағалау керек? Бұл әлеуметтік ғылымдарда және одан тыс жерлерде зерттеуге қолданылуы мүмкін маңызды дағдылар. Бұл курс Сізге сапалы зерттеу әдістерін үйретеді және өзіңіздің зерттеуіңізді жүргізуге және талдауға мүмкіндік береді. Оқу және сыныптық талқылаулар арқылы сіз сапалы әлеуметтік зерттеулердің негізгі құралдарымен және ұғымымен таныссыз. Сіз өзіңіздің таңдаған сұрақты зерттеу үшін өзіңіздің зерттеуіңізді жасап, өткізесіз. Сондай-ақ, сапалы зерттеу әдістерін қолдана отырып, сізде зерттеу дағдыларын игеру және қолдану мүмкіндігі болады. Бүкіл курс бойы сіз өзіңіздің зерттеу жобаңызды әзірлейсіз және мерзімнің соңында нәтижелерді қорытынды мақалада ұсынасыз.
SOC 515: Әлеуметтік проблемалар және Еуразиядағы проблемалар
Бүкіл семестр бойы біз Еуразиядағы заманауи әлеуметтік мәселелерді әлеуметтік линзамен қарайтын боламыз. Біз Еуразия аймағының әлеуметтік-экономикалық және саяси контекстіндегі ескі және пайда болатын мәселелер мен саяси жауаптарды қараймыз. Қызықтыратын мәселелердің кейбірі өсе түсіп отырған теңсіздікті, демографияның өзгеруін, денсаулық пен гендерлік мәселелерді, көші-қон және экологиялық мәселелерді қамтиды.
SOC 518 / ANT 580: Гендер, билік және Оңтүстік Азиядағы әлеуметтік өзгерістер
Бұл курс Британдық Үндістанның 1947 жылы бөлінуімен байланысты оқиғаларынан кейін Оңтүстік Азиядағы гендерлік және сексуалдылық мәселелерін зерделейтін болады. Ұлтшылдық қозғалыста «әйелдер мәселесінің» жыныс және әйелдің нақты түсіндірілуін қалай алға ұсынылуын зерделегеннен кейін, біз 1990-шы жылдардың басында басталған жекешелендіру саясатынан туындайтын өзгерістер контекстінде жыныстық және сексуалдық мәселелердің заманауи қалай астасып жатқанын зерттейміз. Біздің оқу-әдістемелік материалдар этнографиялық зерттеуге, әдебиетке және теориялық сынға бөлінеді, онда жаһанданудың гендерлік және сексуалдылықты қалыптастыратын маңызды құрылымы болып табылатыны қаралады. Осы сыни талдаулар жаһандық үдерістерді зерттейтініне қарамастан, біз бұл үдерістердің жергілікті оқиғалармен және өзара әрекеттесуін және гендерлік мәселелердің, сексуалдылық пен феминистік насихаттау түсінігінің өзара әрекетін зерделеу үшін Оңтүстік Азияға назар аударамыз. Біз сондай-ақ, ҮЕҰ-лардың өздері мәлімдеген мақсаты үшін маңызды әлеуметтік өзгерістерге көмек бойынша қандай мүмкіндік берсе, соншалықты қатерлер тудыртынын зерделеу үшін жаһандық капитализммен және ҮЕҰ-ларды дамыту үшін қаржыландырудың арасындағы өзара байланысты зерделейтін боламыз